یک طرفدار هاکی روی یخ با «تشخیص خال سرطانی یکی از مربیان باشگاه هاکی روی یخ ونکوور کاناکس» ده هزار دلار بورسیه پزشکی دریافت کرد.

هاکی روی یخ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورو نیوز، در ماه اکتبر زمانی که نادیا پوپوویچی از جایگاه تماشاگران بازی تیم محبوبش «کاناکس» را مشاهده می کرد متوجه خال روی گردن برایان همیلتون، یکی از کمک مربیان باشگاه شد.

در این بازی کاناکس در مقابل «سیاتل کراکن» در چارچوب رقابت های لیگ ملی هاکی روی یخ، ‌NHL، قرارگرفته بود.

اقدام باور نکردنی یک تماشاگر؛ تشخیص بیماری نهفته یک مربی در جریان بازی!

خانم پوپوویچی پس از مشاهده این خال، روی تلفن همراه خود پیامی نوشت و با نزدیک شدن به جایگاه مربیان و از پشت شیشه های پلکسی به برایان همیلتون هشدار داد.

برایان همیلتون می گوید در آن زمان ابتدا از این پیام «جا خورد» اما فردای آن روز خال را به پزشک متخصص نشان داده و بلافاصله مشخص شد که این خال سرطانی است و باید برداشته شود. آقای همیلتون با توصیف این زن به یک «قهرمان» می گوید نادیا پوپوویچی، دانشجوی پزشکی، جان او را نجات داده است.

پس از برداشتن خال، این کارمند باشگاه ونکوور کاناکس سعی می کند به هر قیمتی پوپوویچی را پیدا کند.

به همین خاطر باشگاه در صفحه های اجتماعی اینترنتی از هواداران می خواهد تا در صورت شناخت این زن نام او را منتشر کنند که نهایتا اول ژانویه در بازی برگشت بین «سیاتل کراکن وونکوور کاناکس» این دانشجوی پزشکی حاضر و از او همچون یک قهرمان تجلیل می‌شود. نادیا پوپوویچی حالا با دریافت بورس می‌تواند با خیالی آسوده‌تر و اعتماد به نفس بیشتر رشته پزشکی را ادامه دهد.

کد خبر 647933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha