قیمت دلار در بازار آزاد امروز در روندی کاهشی به محدوده ۲۹ هزار تومان رسید. همچنین قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۱۹۳ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۲۰۲ تومان کاهش یافت.

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز ۱۴ دی ۱۴۰۰ تا ساعت تنظیم این خبر در بازار آزاد، قیمت دلار کاهش یافت و در حدود قیمتی ۲۹ هزار تومان معامله شد.

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی نیز ۲۷ هزار و ۱۹۳تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته۲۰۲ تومان کاهش یافت.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنشیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۶ هزار و ۶۵۴ تومان و ۲۷ هزار و ۱۹۳ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به دیروز ۲۰۲ تومان کاهش یافته است.

 قیمت خرید یورو ۲۹ هزار و ۹۷۰ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۵۷۵ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. که قیمت یورو نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

همچنین امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب  ۲۶ هزار و ۸۵۲ تومان و ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شده بود. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۹ هزار و ۹۷۰ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۵۷۵ تومان اعلام شده بود که در نرخ‌های اعلامی بعدی قیمت دلار کاهش یافت و قیمت یورو ثابت ماند.

همچنین تا همین ساعت، نرخ میانگین دلار در بازار متشکل نیز ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان و نرخ میانگین یورو ۳۰ هزار و ۴۱۷ بود.  

کد خبر 647814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 0
    امیدوارم دلار ارزان بشه و ارزش پول ملی ما چند برابر بشه
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 1
    قیمت زیر 26000 تومان یعنی عدم بالانس اقتصادی و نابودی تولید بهتره بگید خدا کنه بگید رشد اقتصاد باعث افزایش ریال بشه و تورم کاهش پیدا بکنه واقیعت اقتصاد ایران همان دلار 26000 است