همشهری آنلاین: سالار عقیلی وگروه قمر در تالار بزرگ کشور به اجرای برنامه خواهند پرداخت

سالار عقیلی در کنسرتی نسبتا متفاوت با گروه قمر به سرپرستی نوید دهقان در روزهای 22 تا 24 مهر در تالار بزرگ کشور برنامه اجرا خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس «سالار عقیلی» در کنسرت گروه قمر که 22 تا 24 مهر در تالار بزرگ برگزار می‌شود قطعاتی را براساس اشعار شاعران نوپرداز می‌خواند.

در این اجرا قرار است قطعاتی از شاعران با سبک شعر نو و نیز شاعران کهن اجرا شود که از جمله آنها می‌توان به شفیعی کدکنی، فریدون مشیری، سیاوش کسرایی، و هوشنگ  ابتهاج (سایه) اشاره کرد.

در میان شاعران کهن از اشعار سعدی، مولوی و حافظ برای اجرای تصانیف وآوازها استفاده خواهد شد.گروه قمر قرار است قطعاتی در ماهور، شور، آواز دشتی و آواز اصفهان را بنوازند..
 
گروه قمر متشکل از نوازندگانی است چون رضا آوایی: قیچک، نسیم اربابی: کمانچه، سیاوش پورفضلی، بهزاد رواقی و شاهین صفایی: تار، آرش توکلی: بم تار، آریان سیگارچی: عود، علیرضا گران‌فر: سنتور، کامران منتظری: تنبک، شهریار نظری: دف

این گروه تیرماه گذشته در گرگان اجرای برنامه داشتند و قرار است بعد از تهران شهرهای زنجان، همدان،‌کرمان و رشت و کشور مالزی به اجرای برنامه بپردازند.

کد خبر 64779

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز