وزیر اقتصاد گفت: علی‌رغم فشار و سختی‌های پیشِ‌رو با آغاز برنامه‌های مدون، هر ماه اخبار خوبی از اقدامات و گشایش‌ها به ملت شریف داده خواهد شد.

احسان خاندوزي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی افزود: امروز ۱۴ دی جلسات مشترکی با وزیر صمت و رئیس کمیسیون اصل نود برگزار کردیم و مقرر شد مشکلات گره‌خورده سال‌های قبل مربوط به امور گمرکی را هر هفته بررسی و خروجی‌های این عملیات را مشخص و اعلام کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های ما در وزارت اقتصاد الهام از عملکرد سردار سلیمانی و مدیریت جهادی ایشان است که اصلاح مشکلات و ساختارهای موجود در حوزه‌های بیمه‌ای، مالیاتی، گمرکی و بانکی، بخشی از این اقدامات جهادی است.

خاندوزی خاطرنشان کرد: علی‌رغم فشار و سختی‌های پیشِ‌رو با آغاز برنامه‌های مدون، امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود و هر ماه اخبار خوبی از اقدامات و گشایش‌ها به ملت شریف داده خواهد شد.

وی با اشاره به مدیریت جهادی و همه‌جانبه سردار سلیمانی در امور کشور گفت: پیشنهاد می‌شود به‌ پاس جهاد خالصانه این شهید بی‌ادعا، روز شهادت ایشان به روز ملی جهاد نام‌گذاری شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: اگر مسئولان مانند شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی و تلاش مخلصانه و مردمی داشته باشند، عرصه حیات ما به نمایشگاهی از جهادهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی مبدل خواهد شد.

کد خبر 647778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    ایشان وزیر اقتصاد هستن یا وزیر تبلیغات خودرو پراید شده ۱۹۰میلیون برنج شده کیلویی ۷۰۰۰۰هزارتومان حبوبات از هز کیلو ۴۵۰۰۰هزارتومان کمتر نیست وهزاران چیز دیگر وشعار میده درچندماه اینده خوب میشه الان حدود ۸ماه وزیری فقط یک‌مورد بگو‌که کنترل شده