همشهری آنلاین: تیم‌های پرسپولیس و استقلال در یکی از زیباترین مسابقات سال‌های اخیرخود با نتیجه یک بریک رضایت دادند.

شهرآورد مهر 78 از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود چرا که حکم فینال سوپر جام را نیز داشت و از سوی دیگر برای نخستین بار بود که امیر قلعه‌نوعی و افشین قطبی به عنوان مربی دو تیم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

دو تیم از ابتدای بازی سعی در هجوم و کسب پیروزی داشتند و این انگیزه باعث شد تا لحظات زیبایی روی دروازه‌های دو تیم خلق شود.

از نکته‌های بارز این مسابقه، بازی زیبای علی کریمی بود و بارها باعث تشویق تماشاگران شد.

بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید اما در دقایق اول نیمه دوم آرش برهانی با فرار از سد آفساید توانست با دروازبان پرسپولیس تک به تک شده و گل تیم خود را به ثمر برساند.

این گل باعث شد تا استقلال رو به دفاع آورد و به ضد حملات دل ببندد. در خلال این نیمه بارها پرسپولیس حمله کرد اما دفاع مستحکم استقلال مانع از به ثمر رسیدن گل شد. در خلال این لحظات استقلال به ضد حملات دل بسته بود و دو بار نیز موقعیت مناسبی به دست آورد اما در گرفتن نتیجه ناکام ماند.

در  دقایق پایانی این بازی علی کریم سرانجام بر روی پاسی که با سر توسط باقری به او رسید توانست گل برتری تیم خود را به ثمر رساند.

از دیگر نکات استثنایی این بازی درصد مالکیت توپ بود. در بازی‌های گذشته معمولا این درصد برابر بود اما در این بازی استقلال 39 درصد و پرسپولیس 61 در صد توپ را در اختیار داشتند.

کد خبر 64774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز