استاندار بوشهر گفت: آموزش حضوری در مدارس در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه در سراسر استان تعطیل است.

بازگشایی مدارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر اظهار کرد: در نشست ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: سامانه بارشی جدید بسیار قوی و همراه طوفان و تگرگ است که پیش‌بینی شده در برخی مناطق ۱۵۰ و حتی تا ۲۰۰ میلی متر هم باران ببارد

وی اضافه کرد:  از ساعت ۲۴ امشب تا ۲۴ فردا شب پلیس ترددها درجاده‌های مواصلاتی به خصوص در جنوب استان و همچنین جاده ساحلی بوشهر- گناوه را محدود می‌کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: خروج شناورهای تجاری و صیادی نیز از بندرگاه‌های استان در ۴۸ ساعت آینده ممنوع است.

وی آماده‌باش بالگرد در عسلویه، خارگ، بهرگان، هلال احمر بوشهر، سپاه و دیگر دستگاه‌ها را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: این بالگردها باید در آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی قرار داشته باشند تا در صورت ضرورت از آنها استفاده شود.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه غیر از کامیون‌های حامل مواد غذایی و سوختی تردد مابقی کامیون‌ها در محورهای استان  ممنوع می‌شود گفت: بارنامه برای کامیون‌های غیرضروری و اتوبوس‌ها از عصر امروز تا ۴۸ ساعت در استان بوشهر صادر نشود و تردد این خودروها تا ۴۸ ساعت ممنوع شود.

محمدی‌زاده، مدیریت دریا در استان بوشهر در جریان بارندگی‌های پیش‌رو را بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی دانست و تأکید کرد: هیچ شناور با هرگونه کاربری و مأموریت در ۴۸ ساعت آینده نباید از لنگرگاه‌های استان بوشهر خارج شود و با توجه به شرایط نامساعد جوی به شناورهایی که در دریا حضور و در مسیر دریایی قرار دارند اخطار داده شود، خودشان را به مکان‌های امن از جمله جزایر و لنگرگاه‌ها و نقاط امن برسانند.

کد خبر 647090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد خدری بندر دیلم IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    یعنی امتحانات روز دوشنبه لغو میشه؟ الان که فصل امتحانات هست و آموزش عملا تعطیل هست، پس آزمون روز دوشنبه مدارس ملغی میشه ؟ کاش به نحو بهتری اطلاع رسانی میشد ، دانش آموزان سردرگمند