همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: راهکارهای ویژه‌ای را به منظور شکست دادن پرسپولیس اتخاذ کرده‌ایم

امیر قلعه‌نویی در گفت وگو با ایسنا، در آستانه‌ داربی شصت و پنجم [تاریخچه دیدارهای پرسپولیس و استقلال] اظهار کرد: بازی استقلال و پرسپولیس همواره حساسیت خودش را دارد، هرچند که این بازی تنها 3 امتیاز دارد و نمی‌خواهیم آن را بیش از اندازه حساس کنیم. هر دو تیم آمادگی بسیار خوبی دارند اما استقلال پس از آنکه در دو بازی قبلی خود شش امتیاز کسب کرده و از آن حالتی که شما خبرنگاران آن را بحران نام گذاشته بودید خارج شده است. اکنون در تلاش است تا در ادامه‌ی پیروزی‌هایش پرسپولیس را نیز شکست دهد.

وی افزود: افشین قطبی مربی باهوشی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد هر دو تیم به دنبال اجرای بازی زیبا و مترصد کسب سه امتیاز هستند. ما نیز در تیم استقلال بر روی نقاط قوت پرسپولیس کار کرده و برای آنها برنامه داریم. به خصوص آنکه قصد داریم تا با تدابیری ویژه خط هافبک پرسپولیس را از جریان بازی خارج کنیم و با توجه به نقاط ضعفی که از پرسپولیس شناسایی کرده‌ایم این تیم را شکست دهیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: داربی همواره داربی است. نمی‌توان بین این بازی با سایر دیدارهای لیگ برتر تفاوت قائل نشد همین که هزاران طرفدار استقلال از شهرستان‌ها برای این بازی به تهران می‌آیند و خبرنگاران بیشتری حواشی این بازی و تمرینات دو تیم را پوشش می‌دهند، نشان می‌دهد که داربی چه جذابیت‌هایی دارد.

سرمربی تیم استقلال در توضیح پیش‌بینی‌اش مبنی بر زیبا شدن داربی شصت و پنجم نیز گفت: تفکرات من و قطبی همواره بازی زیبا و هجومی بوده است و من امیدوارم تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند و همچنین کسانی که این بازی را از گیرنده‌های تلویزیونی نظاره می‌کنند، شاهد یک بازی زیبا باشند ضمن آنکه از طرفداران هر دو تیم به خصوص طرفداران آبی می‌خواهم تا تنها تیم خود را تشویق کنند.

قلعه نویی ادامه داد: نتیجه بازی را پیش‌بینی نمی‌کنم اما نتیجه دست خداست. معتقدم استقلال پتانسیل و توانایی کسب سه امتیاز را دارد اما، نباید فراموش کرد که داربی بازی لحظه‌هاست و هر تیمی بهتر از فرصت‌هایش استفاده کند پیروز می‌شود.

سرمربی تیم استقلال در باره‌ی حضور علی کریمی در تیم رقیب نیز گفت: کریمی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است و قابل احترام اما در تیم استقلال نیز بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای حضور دارند که در کنار نفرات مطرح و با تجربه استقلال می‌توانند رمز پیروزی تیم ما باشند.

قلعه نویی همچنین با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم استقلال گفت: تمامی بازیکنان زحمات خود را در تمرین می‌کشند اما مهم این است که درون زمین نیز همین اندازه موفق باشند. ما طرح های ویژه‌ای برای بازی داریم. خوشبختانه تفاوت داربی با سایر بازی‌های لیگ برتر این است که شاید بازیکنان حتی بیشتر از عوامل تیم میل به پیروزی و موفقیت دارند و بی‌تردید در این بازی انگیزه‌های بالای بازیکنان استقلال سبب می‌شود تا نسبت به سایر دیدارهای لیگ برتر موفق‌تر باشند.

سرمربی استقلال تهران گفت: در این مدت تلاش بسیاری کرده‌ایم تا ذهنیت بازیکنان استقلال را متوجه این موضوع کنیم که آنها در پرافتخار‌ترین باشگاه آسیا و در تیمی که 20 میلیون هوادار دارد، بازی می کنند. پس از بازی مقابل راه‌آهن نیز گفتم که تیم ما تنها 10 دقیقه استقلال واقعی بود و بی‌تردید اگر در بازی مقابل پرسپولیس نیز مانند همان 10 دقیقه باشیم سه امتیاز دور از دسترس نخواهد بود.

قلعه نویی در پایان پیرامون برخی حاشیه‌های پیش آمده در تمرینات این تیم نیز گفت: در آستانه‌ی داربی و در حالی که تیم ما به لطف خدا امسال حاشیه‌ی چندانی نداشته است، عده‌ای به دنبال حاشیه‌سازی هستند که امیدوارم بازیکنان به این موضوعات توجه نکرده و با آرامش به بازی روز جمعه فکر کنند.

کد خبر 64708

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز