دکتر مقدم‌فر رئیس ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مورد عدم صلاحیت لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان در برنامه دست خط توضیحاتی داد که در این ویدیو می بینید.

به گزارش همشهری‌آنلاین، دکتر مقدم‌فر رئیس ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مورد عدم صلاحیت لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان در برنامه دست خط گفت: همه ممکن است اشتباه کنند؛ درباره شورای نگهبان حضرت آقا تذکر دادند. یکی از دلایل رد صلاحیت لاریجانی به دلیل حضور فرزندان ایشان در آمریکا و انگلیس بود.

وی ادامه داد: ایشان نامه آوردند که فرزندان من اقامت و تابعیت انگلیس و امریکا را ندارند. اما شورای نگهبان گفت من ۳ دلیل دیگر دارم. شورای نگهبان محرمانه و با اصرار زیاد اقای لاریجانی و برادرشان رد صلاحیت ایشان را اعلام کرد اما نامه محرمانه سر از یک رسانه خارجی درآورد. این نامه محرمانه شورای نگهبان را چه کسی به آن خبرنگار بیگانه در خارج از کشور داده است؟

کد خبر 646883

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    5 2
    حضور فرزندان درخاک دشمن عیان است.جناب لاریجانی ترا بخدا اگرملت نخواهندشما به آنها خدمت کنید چکارباید کنند؟
  • ابوالفظل IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    4 1
    بچه هاش در سرزمین دشمن چه میکردند؟
  • وطن پرست IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    2 3
    آقایی لاریجانی اشعث کندی در زمان امام علی هستند چندین دوره با رأی اصول گرایان وارد مجلس اما آب دراسیاب اصلاح‌طلبان می ریخت حالا برو ببينم کدام گروه سياسی به شما رأی می‌دهند برای رد صلاحیت شما برجام در ۲۰ دقیقه کافیست دنبال آشوب فتنه‌ وتحریک افکار عمومي نباشيد ازخود بپرسید نامه چگونه به خارج داده شدبرای فشار بر جمهوری اسلامی
  • مبهوت IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    4 1
    من هنگام فراغت، خودم رو امپراتور "وسپازی ین" همون که در سال ۷۲ م. کالسیوم روم رو ساخت میبینم.واقعا چه حس خوبی . شما نیز میتوانید خود را یک رییس جمهور توانمند و مستقل !!!!که قصد داشت جهان را تغییر دهد فانتزی کنید.جداً که چه حس با نشاطی . جناب لاریجانی حس آدمی مهمه. هیچ خرجی هم نداره . مردم هم این حس خدمت شما رو قدر میدانند.