یک سوال اساسی برای افرادی که می خواهند مهاجرت کنند این است که کانادا رفتن چقدر پول نیاز دارد؟ این سوال از اساس مشکل دارد مانند این است که شما بپرسید خرید خونه چقدر پول لازم دارد؟

image-20211222125958-1.png

تا زمانی که مشخص نباشد خانه در کدام منطقه قرار دارد؟ متراژ ان چقدر است؟مشخص نیست که چه میزان باید هزینه کنید، پس برای مهاجرت به کانادا (https://dornamigration.com/fa/migrate-to-canada) هم روش‌های مختلفی هست.

ما در این مقاله برای شما توضیح میدیم که برای هر روش مهاجرت چه مقدار پول لازم هست و از اونجایی که روش‌های مختلف برای رفتن به کانادا هست بنابراین هزینه لازم برای مهاجرت کاملا مرتبط با روش رفتن است.

با ما همراه باشید با هزینه های مهاجرت به کانادا به ترتیب ارزانترین راه‌های مهاجرت به کانادا!

روش اول : Express entry

ارزانترین روش رفتن به کانادا  Express entry است که تقریبا هیچ پولی نمی خواهد، فقط باید شما یک موجودی حساب داشته باشید و حساب شما گردش داشته باشد.  هزینه‌های مهاجرت به کانادا در این حالت تقریبا بسیار کم است و فقط یک سری هزینه سایت و ویزا را پرداخت می‌کنید ولی مابقی روش‌ها تقریبا پول زیادی می‌خواهد .

روش دوم: مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

دومین روش ارزان برای مهاجرت به کانادا میتواند ازدواج باشد که این راه نیز پروسه خیلی طولانی (حدوداً نزدیک به دو و نیم سال) و هزینه‌هایی هم به همراه دارد.

روش سوم: مهاجرت کاری به کانادا

ویزای کاری اگر کسی بتوند بگیرد به اصطلاح گل به کانادا زده است، خیلی راحت و سریع میتواند به کانادا مهاجرت کند و تقریبا هیچ هزینه ای هم  ندارد.

برای مهاجرت به کانادا چقدر باید هزینه کنیم؟

روش چهارم: مهاجرت تحصیلی به کانادا

روش بعدی از طریق دانشجویی و تحصیل هست که فعلا سریع‌ترین روش برای رسیدن به کانادا دانشجویی است. مهاجرت دانشجویی را اگر خودتان نخواهید انجام بدهید وکلایی که مهاجرت دانشجویی را انجام میدهند بین سه هزار تا نه هزار دلار دریافت می‌کنند و اگر خودتان می‌خواهید انجام بدهید که فقط هزینه ویزا دارید.  هزینه‌های ویزا بسته به جمعیت خانواده شما مینواند نزدیک به پانصد تا هزار دلار شود که البته هزینه‌های دیگه هم مانند ساکن شدن را دارید .

ولی تو بحث ویزای تحصیلی بیشترین توصیه‌ای که میشود این است که حداقل شهریه را همراه خودتان داشته باشید و برای مابقی هزینه ها  هم میتوانید در کانادا کار کنید و هزینه‌هارو تامین بکنید .

روش پنجم : مهاجرت به کانادا از طریق بیزینس

روش بعدی روش بیزینس است که راه‌های خیلی متفاوتی هست که در هرکدام نیز روش‌های متفاوتی وجود دارد . شاید ارزانترین ان را بتوانیم استارت آپ معرفی کنیم  که خود استارت آپ هم بسته به اینکه در گروه شما چند نفر وجود دارد، قیمت های متفاوتی دارد . بعد از استارت آپ یک پله بالاتر بریم که میشود ویزای خرید بیزینس.

روش ششم: مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

روش بعدی روش سرمایه گذاری است. روش سرمایه گذاری که باید پول کلانی، شاید نزدیک به میلیاردها تومن به دولت تحویل دهید و تا مدت زمانی دولت پول شما را بلاک میکنید. این روش را به شما توصیه نمی‌کنم ، به دلیل اینکه وقتی راههای مهاجرت مانند خرید بیزینس و استارت آپ وجود دارد پس بنظر روش‌های سرمایه‌گذاری خیلی روش‌های مطلوبی برای رفتن به کانادا نیست. به طور مثال در ویزای استارت آپ الزامی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست و محدودیت سنی ندارید.

بنابراین هزینه لازم برای مهاجرت به کانادا به روشتان برای مهاجرت به کانادا بستگی دارد و اینکه شما از چه روشی تمایل دراید وارد خاک کانادا شوید.

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت https://dornamigration.com/fa/  

مراجعه کنید

ادرس: نیاوران، اطلس مال، طبقه A۸ واحد ۱۱

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۷
پنجشنبه ۹ تا ۱۳

ایمیل: info@dornamigration.com

تلفن ویژه: ۰۲۱۹۱۰۷۱۹۰۰

کد خبر 644924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    کانادا یعنی پول تیلیاردی