مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره فوت ۲ کارتن خواب بر اثر سرما توضیحاتی ارائه کرد.

كارتن خواب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعید شرف ‌دوست درباره خبر منتشر شده در برخی رسانه ها و انعکاس موضوع در جلسه شورای شهر مبنی بر اینکه در چند شب گذشته ۲ کارتن خواب بر اثر سرما در تهران فوت شدند، گفت: بررسی های ما نشان داد که یکی از این فوتی ها پیرزنی بوده که به دلیل مشکلات ریوی توسط مددکار اجتماعی شهرداری به بیمارستان بهارلو منتقل و بعد از عمل ریه و یک سری اقدامات اولیه اورژانسی ترخیص می شود.

او ادامه داد: فرآیند درمان این مددجو نیاز به زمان بیشتری داشت اما چون روند درمانش کامل نشده بود حدود ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه در محدوده ترمینال جنوب فوت کرد و گواهی فوتش نیز توسط اورژانس تایید شده است.

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: در واقع کل زمانی که این مددجو از بیمارستان ترخیص شده و فوت کرد، چندساعت بیشتر نبود و اصلا شب را در محل حضور نداشته است. ضمن اینکه امروز استعلام گواهی پزشکی قانونی این مددجو را دریافت و منتشر خواهیم کرد.

شرف دوست همچنین درباره خبر اعلام شده مبنی بر فوت یک نفر دیگر در محدوده شوش نیز گفت: استعلامات ما از دستگاه ها و نهادهای مختلف تا این لحظه نشان نمی دهد که در سه تا چهار روز گذشته فوتی داشته ایم اما همچنان در حال بررسی هستیم.

او با بیان اینکه عکسی هم که در این باره منتشر شده، حاکی از ویترینی بودن آن است، توضیح داد: احتمال دارد از روی شیطنت این کار انجام شده چرا که نیروهای اورژانس تهران در فصل سرما حتما کاپشن های مخصوص اورژانس به تن دارند اما پرسنل اورژانسی که در این عکس وجود دارند، پیراهن به تن دارند؛ این نشان می دهد که عکس برای این فصل نیست و برای گذشته است.

او خاطرنشان کرد: حتی نمی توان گفت که مددجویی که در آن تصویر وجود دارد فوت شده است یا خیر.

خبر فوت ۲ کارتن خواب بر اثر سرما در تهران در روزهای گذشته در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.

کد خبر 644322

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha