یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

وزیر اقتصاد در مورد بازار سرمایه به تعدادی از اخبار اشاره کرد که پیش از این نیز آنها را بیان کرده بود و علاوه بر این، درباره نقش وزارت اقتصاد دربار تحولات بازار سرمایه سخن گفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، احسان خاندوزی در مورد بازار سرمایه به تعدادی از اخبار اشاره کرد که پیش از این نیز آنها را بیان کرده بود و علاوه بر این، درباره نقش وزارت اقتصاد دربار تحولات بازار سرمایه سخن گفت.

وی اضافه کرد: در ۱۰۰ روز اخیر در بازار سرمایه یکی از اتفاقات این بود که زمان صدور بسیاری از مجوزهایی که فعالان اقتصادی می‌خواستند را کاهش دادیم و اگر مدارک کامل باشد، بیشتر از سه هفته برای صدور مجوزها، زمان لازم نیست.

وزیر اقتصاد گفت: در مورد افزایش سرمایه شرکت‌ها هم قبلا شرکت‌ها مدت‌ها منتظر بودند تا سازمان بورس، این افزایش سرمایه را تائید کند اما اکنون سه تا چهار روز زمان لازم است. در این ۱۰۰ روز، کار پذیره‌نویسی نخستین شرکت پروژه تاریخ کشور به زودی انجام می‌شود که می‌تواند مورد اقبال مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: شفاف‌سازی‌هایی در حوزه نظارت و مقام ناظر بورس رخ خواهد داد و دستور آن را به رئیس سازمان بورس دادم و وعده کردند در همین ایام پیش رو، شفاف‌سازی‌های خوبی در زمینه نظارت و مقام ناظر در بورس انجام شود.

کد خبر 644203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha