سینا قنبرپور: 6 تا 12 مهرماه هفته گردشگری نام‌گرفته و تاکنون پس از تخفیف هتل‌ها در این هفته ملموس‌ترین برنامه برای مردم نمایشگاهی است که در محل کاخ‌موزه سعدآباد از 8 تا 12 مهرماه برپا می‌شود

بسیاری از کارشناسان معتقدند امسال وضع نمایشگاه گردشگری و تدارک سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌دلیل فشار نمایندگان مجلس شورای اسلامی آشفته است اما معاونت گردشگری این سازمان تلاش کرده است در 2 نمایشگاه که یکی برای خواص است و دیگری برای عموم مردم، دستاوردهای یک‌ساله خود را در این حوزه به نمایش بگذارد.

مجید اسفندیار، مسئول برپایی این‌ 2 نمایشگاه مهم‌ترین ویژگی نمایشگاهی که در سعدآباد برپا می‌شود را ارائه پکیج‌ سفرهای ارزان‌قیمت نیمه دوم امسال ذکر کرد. آنچه در ادامه آمده است پاسخ‌های او درباره 2نمایشگاه گردشگری است.

  • دقیقا چه چیزی در این نمایشگاه‌ها به نمایش در می‌آید؟

دستاوردهای معاونت گردشگری در دولت نهم به‌صورت استندهای نمایشگاهی به حضار معرفی می‌شود و رونمایی از تمبر ویژه هفته گردشگری نیز با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در همین مراسم انجام می‌گیرد.

  • خب، این چه مزیتی برای مردم دارد که بیایند و این استندها را ببینند؟

این نمایشگاه خاص میهمانان افتتاحیه در هتل استقلال است. قرار است در هتل استقلال سفرا، دست‌اندرکاران دولتی و خصوصی سفر و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید کنند.

بیشتر یک نمایشگاه تخصصی است تا نمایشگاهی برای عموم مردم.

  • پس نمایشگاهی برای بازدید عمومی ندارید؟

چرا، ‌فقط روز شنبه برای میهمانان خاص است و بعد در کاخ‌موزه سعدآباد نمایشگاه گردشگری خواهیم داشت که از هشتم تا دوازدهم مهرماه پذیرای عموم مردم است.

  • در این نمایشگاه چه چیزی عرضه می‌شود که برای مردم جذابیت داشته باشد؟

تمامی اداره‌کل‌ها، کمیته‌های گردشگری و تبلیغات این عرصه، دستاوردهای خود را به‌صورت مقایسه‌ای عرضه‌ خواهند کرد و تورهای آشناسازی ما با مقاصد گردشگری معرفی و عرضه می‌شود.

ضمنا قرار است پکیج‌های سفر ارزان‌قیمت مربوط به 6 ماهه دوم سال نیز در این نمایشگاه عرضه شود که متقاضیان در همین نمایشگاه آنها را بررسی و خریداری کنند.

کد خبر 64405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز