شهردار تهران به مناسبت سی‌امین سال انتشار روزنامه همشهری، از این موسسه بازدید کرد.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی با حضور در ساختمان موسسه همشهری و دیدار از بخش‌های مختلف آن، ضمن تبریک 30 سال انتشار مداوم این روزنامه و نقش آن در اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی گفت: «خیلی خوشبختم که در سالگرد تولد روزنامه همشهری و موسسه‌ای که از ظرفیت‌های بالایی برای خدمتگزاری بهره‌مند است، در جمع دوستان حاضر شده‌ام. شهرداری در دوره اخیر مسئولیت‌های بزرگی را پذیرفته است که در دوره‌های گذشته به آن کمتر توجه شده است. موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهر از این موارد است.» 

شهردار پایتخت اضافه کرد: «امیدوار هستم که همشهری در دوره اخیر بتواند با همه جوانب زندگی شهری پیوستگی برقرار کند و بتواند به بهترین وجه، وضع شهر و شرایط محیط پیرامونی را به ما منعکس کند. از طرفی پیام‌آور ویژه‌ای برای کارکردهایی باشد که شهرداری به عنوان یک نهاد اصلاح شده و رشدیافته‌ای از یک نهاد خدماتی صرف به یک نهاد اجتماعی، دارد.»

زاکانی همچنین در گفت‌وگویی درباره برنامه‌های شهرداری اظهار کرد: «فعالیت در شهرداری ظاهر سختی دارد، زیرا اداره شهر در این دوره باید با توجه به فرسودگی و انباشت بدهی از گذشته انجام شود، اما تهران از ظرفیت‌هایی بهره‌مند است که با کمک آنها از همه سختی‌ها عبور می‌کنیم و با لطف خدا و کمک مردم، تهران را دوباره می‌سازیم؛ آنطور که تبدیل به یک الگو شود.»

کد خبر 644033

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha