همشهری آنلاین: رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع نخبگان و مسئولان استان چهار محال و بختیاری، رمز پایداری ادیان الهی را ایمان مردم خواند.

به گزارش مهر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار حضور مردم در صحنه‌های مختلف را مهمترین عنصری عنوان کرد که می‌تواند انقلاب و نظام را بیمه کند و افزود: به هر دلیلی اگر مردم دلسرد شوند ریشه‌های انقلاب صدمه خواهد خورد و باید زمینه‌ای فراهم شود که مردم با عشق و علاقه در مسائل مربوط به سرنوشت خود دخالت کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اساس حرکت انقلاب و نهضت بر حضور مردم استوار بود چرا که بدون حضور و پذیرش مردم حکومت اسلامی نمی تواند تشکیل گردد .

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رمز پایداری ادیان الهی را ایمان مردم بیان کرد و با اشاره به مسائل صدراسلام و حضور مردم و بیعت گفت: امروز نیز حضور مردم در انتخابات مختلف میزان قدرت نظام اسلامی را نشان می‌دهد و اگرانتخابات سالم و بدون هیچ مشکلی و با حضور اکثریتی مردم محقق شود این بهترین برای استحکام نظام اسلامی خواهد بود.

وی تاکید کرد: احساس وظیفه ملی و شرعی مردم برای حضور در انتخابات و فعالیت‌های نیروهای برگزار کننده در چارچوب قانون می‌تواند منافع ملت و کشور را تامین کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مسائلی که در عراق و افغانستان برای مردم این دو کشور پس از اشغال بوجود آمده است و شرایط ویژه و حساس منطقه تاکید کرد: هیچ نیروی خارجی و اشغالگر به دنبال ایجاد دموکراسی و تامین منافع آن کشور نیست و فقط مردم هستند که می توانند با حضور خود در صحنه خواست خود را اجرایی کنند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی ظرفیت استان چهارمحال و بختیاری برای پیشرفت و آبادانی را مطلوب عنوان کرد و گفت: شرایط طبیعی و مساعدی برای توسعه، نمونه شدن و ایجاد رفاه در این استان وجود دارد و با مدیریت صحیح و جذب سرمایه های مردمی می توان آن را محقق کرد.

کد خبر 64392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز