رای دادگاه حکمیت ورزش در مورد تعلیق جودو ایران به مدت دو ماه تمدید شد.

جودو

به گزارش همشهری آنلاین فدراسیون جودو اعلام کرد دوم آذرماه ۱۴۰۰ جلسه رسیدگی به پرونده جودو ایران در دادگاه حکمیت ورزش به صورت آنلاین برگزار شد. در آن جلسه مقرر شد که ظرف چند روز آینده در مورد رای نهایی تصمیم گیری و در نهایت رای دادگاه حکمیت ورزش صادر شود ‌اما امروز ۲۵ آذرماه سال جاری، نامه ای از سوی دادگاه حکمیت ورزش به فدراسیون جودو ایران ارسال شد که در آن نامه زمان اعلام نتیجه رای دادگاه تمدید شده است.

در واقع تا دوماه آینده این رای اعلام خواهد شد. لازم به یاد آوری است، پس از اینکه در پرونده ابتدایی، تعلیق دائم برای جودو ایران با پیش شرط مشخص شد، رای از سوی دادگاه حکمیت ورزش باطل اعلام شد و پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ارجاع شد و پس از آن کمیته انضباطی فدراسیون جهانی، نهم اردیبهشت ماه سال جاری، فدراسیون جودو ایران را به مدت ۴ سال (از سپتامبر ۲۰۱۹ تا سپتامبر ۲۰۲۳) از حضور در کلیه رویدادهای بین المللی محروم کرد.

بلافاصله تیم حقوقی فدراسیون جودوی ایران، شکایت دیگری را در دادگاه حکمیت ورزش علیه رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی به ثبت رساندند و بعد از آن لوایحه ای هر دو طرف به دادگاه حکمیت ارائه دادند، سرانجام داوران دادگاه حکمیت ورزش پس از رسیدگی به لوایح شکایت، طی ارسال نامه ای دوم آذرماه را به صورت ویدیو کنفرانس زمان رسیدگی به پرونده شکایت ایران اعلام کردند.

کد خبر 643744

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha