چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
۰ نفر

یک مقام مسئول گفت: در شهر پردیس زمین وجود دارد، اما از نظر محیطی و جمعیتی ظرفیت ندارد.

شهر جدید پردیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن در بسیاری از شهرها افزایش یافته است، گفت: در ابتدا ۴۶۰ شهر برای این طرح تامین زمین شده بود، اما در حال حاضر تعداد شهرها در استان‌های مختلف به ۵۳۰ شهر رسیده و ما در هر استانی بتوانیم تامین زمین کنیم به فهرست ما اضافه خواهد شد.

او با بیان اینکه برای شهر پردیس به هیچ عنوان ظرفیت سازی نشده است، گفت: در شهر پردیس زمین وجود دارد، اما از نظر محیطی و جمعیتی ظرفیت ندارد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت ثبت نام کنندگان افراد مجرد در نهضت ملی مسکن، گفت: وزارت راه و شهرسازی در شورای عالی مسکن تمامی جوانب را بررسی کرده و با کلیت ثبت نام افراد مجرد موافقت کرده است. این اقدام با هدف تشویق و بستر سازی برای جوانان به تصویب رسیده است و برای افراد بالای ۱۸ سال هم این موضوع در شورای عالی مسکن شهرسازی بررسی شده و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

طرح نهضت ملی مسکن، به ساخت چهار میلیون واحد مسکونی برای قشر بدون مسکن کشور است که از روی کارآمدن دولت سیزدهم شروع به ثبت نام کرده است.

کد خبر 643497

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha