دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

مراسم معارفه مدیر مرکز آموزش حوزه هنری انقلاب اسلامی امروز دوشنبه ۲۲ آذرماه برگزار و صادق کوچک‌زاده جایگزین مجدالدین معلمی شد.

دادمان رئيس حوزه هنرى

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در مراسم معارفه مدیر مرکز آموزش و تکریم مجدالدین معلمی گفت: خواسته اصلی من از آقای معلمی این بود که ابتدای کارشان به شناخت و ارزیابی دقیق از موضوع آموزش در حوزه هنری برسد و تحلیلش را ارائه بدهد تا آن تحلیل مبدأ طراحی تحولی در موضوع آموزش باشد. از او خواستم به صورت کوتاه‌مدت به هم‌افزایی عمیق و پایداری بین مراکز هنری و آموزش حوزه هنری فکر کند. هم‌اکنون زمینه‌های این هم‌افزایی فراهم شده و در برخی موارد همکاری شکل گرفته است. ان‌شاءالله ما در حوزه آموزش چشم‌انداز خوبی را پیش روی حوزه هنری خواهیم دید.

رئیس حوزه هنری در توضیح نگاه امروز حوزه به آموزش بیان کرد: مرکز آموزش تنها متولی امر آموزش در حوزه هنری است و زیر نظر رئیس حوزه فعالیت می کند. آموزش در حوزه هنری یک صف راهبردی است و مأموریت پژوهش چند سالی از آن جدا شده بود، پس تغییر جزئی ساختاری در معاونت آموزش اعمال شده است.

دادمان ادامه داد: مرکز آموزش از نظر حوزه هنری یک محیط تربیت و پرورش است و یکی از نقاط قوت آن هویت فکری و معرفتی‌اش بوده است. ما توقع داریم که این هویت فکری حفظ و در تقویت شود.

وی توقع تنوع‌بخشی در رشته‌ها و نوع فعالیت‌های آموزشی را خواسته برحقی دانست و گفت: توقع هم‌افزایی با مراکز هنری حوزه یک خط سیاستی قطعی است و باید دنبال شود. هویت باشگاهی مرکز آموزش حوزه هنری باید تقویت شود.

رئیس حوزه هنری تأکید کرد: مرکز آموزش حوزه هنری باید یک مرجع نرم‌افزاری و یک مرکز الهام‌بخش برای امر آموزش هنری در حوزه هنری و جریان هنری انقلاب باشد.

در این مراسم حکم مدیریت مرکز آموزش به صادق کوچک‌زاده اعطا و از زحمات مجدالدین معلمی در دوران سرپرستی تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 643002

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha