مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
۰ نفر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید خودرو پژو با عابر پیاده در بزرگراه آزادگان و فوت عابر پیاده ۴۸ ساله خبر داد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، سرهنگ علی همه‌خانی به نقل از رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: ساعت ۲۳:۵۱ شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف یک دستگاه سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب لاین اصلی قبل از خلازیل بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می‌شوند.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: متاسفانه در اثر شدت ضربه وارده این عابر پیاده ۴۸ ساله مذکر در محل حادثه فوت می‌کند و راننده پژو هم به دلیل عدم توجه به جلو در این حادثه مقصر شناخته شد.

این مقام انتظامی به عابران توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها نکنند و از پل‌های عابر پیاده استفاده کنند هرچند باید تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند، ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر است. امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبر 642966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha