دفتر نخست‌وزیر هند از هک شدن حساب شخصی توییتری نخست‌وزیر نارندرا مودی «برای مدتی کوتاه» در ساعت‌های اولیه روز یکشنبه خبر داد.

Modi

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز این دفتر در توئیتی اعلام کرد که این موضوع به اطلاع شرکت توئیتر رسانده و حساب توئیتری نخست‌وزیر با آدرس @narendramodi پس از مدتی کوتاهی دوباره تحت کنترل قرار گرفت. 

دفتر نخست‌وزیر هند افزود که توئیت‌هایی که در این مدت کوتاه در این حساب منتشر شده‌اند، باید نادیده گرفته شوند.

هنوز روشن نیست که حساب شخصی مودی که ۷۳ میلیون نفر دنبال‌کننده دارد، برای چه مدتی از کنترل خارج شده است.

از طرف دیگر تلویزیون الجزیزه گزارش کرد که در توئیتی که سریعا از حساب توئیتری نخست‌وزیر هند حذف شد، اعلام شده بود که هند بیت‌کوین را به عنوان یک پول قانونی پذیرفته است و این رمزارز را میان شهروندان توزیع می‌کند.

در این توئیت آمده بود که دولت هند رسما ۵۰۰ بیت‌کوین را خریده است و «آن را میان همه ساکنان کشور تقسیم خواهد کرد» و یک لینک تقلبی هم در این توئیت ارسال شده بود.

توئیتر در بیانیه‌ای درباره گفت که اقدامات لازم برای ایمن کردن این حساب را انجام داده است و تحقیقاتش نشانه‌ای هک شدن حساب‌های دیگر را نشان نداده است.

در حادثه مشابهی در سپتامبر ۲۰۲۰ حساب شخصی توئیتری نارندرا مودی به همراه حساب چندین شخص مشهور دیگر، هک شد و رشته‌ای از توئیت‌ها در آن منتشر شد که از دنبال‌کنندگان می‌خواست که با رمزارز به یک صندوق امدادی کمک کنند.

کد خبر 642836

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha