در هفته شانزدهم لیگ جزیره سه بازی مهم با نتیجه یکسان به پایان رسید.

منچستر سیتی

به گزارش همشهری آنلاین، در اولین بازی منچستر سیتی صدرنشین رقابت ها موفق شد با یک گل از سد ولورهمپتون عبور کند. تنها گل این دیدار توسط رحیم استرلینگ در دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. سیتی با این برد با ۳۸ امتیاز همچنان پیشتاز است.

در ورزشگاه آنفیلد لیورپول به مصاف آستون ویلا و سرمربی جدیدش استیون جرارد رفت. سرنوشت این بازی هم به یک ضربه پنالتی گره خورد، جای که مدافع ویلا در دقیقه ۶۶ با خطا روی محمد صلاح ستاره مصری لیورپول میزبان را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. صلاح موفق شد  این توپ را درون دروازه حریف جای دهد تا تیمش با ۳۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گیرد. صلاح با این گل تعداد گل های خود را در لیگ برتر انگلیس به عدد یکصدو یازده رساند. همچنین او تاکنون ۱۷۴ بازی نیز در این لیگ انجام داده است. در این بازی صلاح به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

در دیدار نوریچ و منچستر یونایتد که در زیر باران شدید برگزار شد،منچستر یونایتد با یک گل برابر حریف به برتری رسید. در دقیقه ۷۵ با خطا روی رونالدو این تیم صاحب ضربه پنالتی شد و ستاره پرتغالی یونایتد برخلاف حرکت دروازبان نوریچ توپ را درون دروازه حریف جای داد. این نودو یکمین گل رونالدو در دویست و نهمین بازی اش در لیگ برتر بود.

در سایر بازی های چلسی سه بر دو لیدز را مغلوب کرد و آرسنال سه برصفر برابر ساوتهمپتون به پیروزی رسید.

کد خبر 642643

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha