تیم ملی هندبال زنان ایران در دومین دیدار خود از مرحله پرزیدنت کاپ مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا مقابل آنگولا هم شکست خوردند.

هندبال

به گزارش همشهری آنلاین در ادامه رقابت‌های هندبال قهرمانی بانوان جهان و در مسابقات پرزیدنت کاپ تیم ملی بانوان ایران در برابر آنگولا قهرمان آفریقا نتیجه را واگذار کرد.

در نیمه نخست این دیدار آنگولا با نتیجه ۲۴_۴ برابر ایران به برتری رسید. از ابتدای نیمه دوم تیم آنگولا در فاز تهاجمی و پاور پلی (بازی بدون دروازه‌بان) بازی کرد و ایران را بازهم تحت فشار قرار داد. در نهایت این بازی با نتیجه ۸-۴۱ به پایان رسید.

گل‌های نیمه نخست این بازی را آرزو کیانی و مینا وطن پرست هر کدام دو گل به ثبت رساندند. در نیمه دوم این بازی نیز کیانی آرا ۲ گل و نوریه عباسی و مینا وطن پرست هر کدام یک گل به ثمر رساندند.نکته قابل توجه این دیدار انتخاب فاطمه خلیلی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین بود. او در بازی برابر نروژ هم بهترین بازیکن زمین لقب گرفته بود که بازتاب زیادی داشت.

ایران پیش از این در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان مقابل رومانی با نتیجه ۱۱ بر ۳۹، مقابل نروژ با حساب ۹ بر ۴۱ و مقابل قزاقستان با نتیجه ۲۵ بر ۳۱ شکست خورده بود

مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ آذر به میزبانی اسپانیا آغاز شد. تیم ملی زنان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه بود که مقابل هر سه تیم شکست خورد و در رده چهارم گروه C قرار گرفت و به پرزیدنت کاپ راه یافت. تیم ملی ایران باید برای کسب عنوان ۲۵ تا ۳۲ جهان با کامرون، آنگولا و ازبکستان رقابت کند.

شاگردان عزت‌الله رزمگر و خدیجه قانع روز دوشنبه ۲۲ آذرماه در سومین دیدار خود در بخش پرزیدنت کاپ و آخرین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان از ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف کامرون می‌روند.

کد خبر 642628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیکاووس ۵۷ IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    7 0
    متاسفانه فدراسیون هندبال بدون تدارکات ، تیم بانوان رو به مصاف حریفان تا دندان مسلح فرستاده . این چنین مدیرانی لیاقت نشستن بعنوان ریاست رو ندارند .
  • محسن IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    2 0
    احتمالا بازی نتیجه اش 3رقمی میشد اگر خلیلی نبود. این همه خرج کردن بعدش کیسه گل این تیم ها ومضحکه شدن حیف پول وخرج که هیچ نتیجه ای نداره
  • ناشناس IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    3 0
    ی فکری به حال این تیم بینوا بکنید اخرش این دروازه بان سکته میکنه
  • سیداحمدمیراحمدی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    3 0
    اینا با انتخاب دروازه بان به عنوان بهترین بازیکن به فدراسیون هندبال ایران محترمانه توهین می‌کنند
  • بابک خرمدین IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    1 0
    فقط میخوان دلجویی کنند! تیمهای حریف اینقدر از ما خیالشون راحته که بدون دروازه بان باهامون بازی میکنند یکی این تیم را جمع کنه برگردنه، آبرومون رفت...خخخ احتمالا آه تیم فوتبال مالدیو ، این بیچاره ها را گرفته...بازم خخخ