نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید کرد: باید از تجربیات و نگاه هنرمندان پیشکسوت نسبت به مقوله هنر استفاده شود.

نادعلي سخنگوي شوراي شهر

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی در مراسم بزرگداشت هنرمندان پیشکوست که در باغ زیبا برگزار شد، با اشاره به نقش فرهنگ و هنر در مدیریت شهری، اظهار کرد: معتقدم برای انجام هر کاری در شهر باید از دریچه فرهنگ و هنر به آن نگاه کرد، به این صورت کارهای اجتماعی نیز طور دیگری خواهد شد، قطعاً می‌توان برای سامان دادن به هم ریختگی‌های شهر، از هنرمندان استفاده کرد.

او تصریح کرد: اینکه شهر را به حال خودش در افسردگی رها کنیم، بی‌سلیقگی است، مدیران فرهنگی باید برای ایجاد کردن حال خوب در شهر از هنرمندان پیشکسوت یاری بگیرند.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران افزود: در دوره‌ای که شما هنرمندان پیشکوست، هنرتان را به مردم عرضه کردید حال مردم خوب بود و هم اکنون باید از تجربیات و نگاه شما نسبت به مقوله فرهنگ و هنر در همه زمینه‌ها استفاده شود.

نادعلی ادامه داد: به اعتقاد من باید از نگاه اصیل هنرمندان پیشکوست استفاده شود تا بتوانیم در ایجاد جامعه‌ای شاد و همچنین در جهت خوب کردن حال مردم تلاش کنیم.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود خبر از پیگیری پرداخت وام به هنرمندان داد و افزود: این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا با شرایطی مشخص به هنرمندان پیشکسوت وام پرداخت شود.

در ادامه این مراسم نادعلی از آلبوم موسیقی تک‌نوازی سنتور استاد ابوالفضل صادقی‌نژاد که به‌صورت بداهه‌نوازی و مرکب‌نوازی تولید شده است، رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 642597

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha