عکاس خبرگزاری فارس با انتشار توئیتی، ادعای مهدی سعادتی نماینده بابل در مورد نماز خواندن در یک جلسه رسمی با وزیر امور خارجه را رد کرد.

مهدی سعادتی

به گزارش همشهری آنلاین، پس از سخنان مهدی سعادتی نماینده بابل که گفته بود قبل از شروع رسمی جلسه با وزیر امور خارجه در حال نماز خواندن بوده است؛ عکاس خبرگزاری فارس با انتشار تصاویر این جلسه و ضمن استناد به ساعات ثبت شده در پایین عکس ها ،ادعای نماینده بابل را رد کرد تا نماینده ای که در میانه جلسه، نماز خوانده بود همچنان روی موج جنجال رسانه ای باقی بماند.

واکنش نماینده‌ مجلس به تصویر نماز خواندنش در جلسه با وزیر خارجه

عکس | نماز خواندن وسط جلسه دیدار وزیر خارجه

برهمین اساس، حمید وکیلی در یک توییت نوشت: به عکس ها و ساعت ثبت عکس های بنده دقت کنید. جالبه که این نماینده چرا اینقد سعی داره واقعیت رو جور دیگه نشون بده و بگه که این حرکت قبل از شروع جلسه بوده در حالیکه چندین عکاس و خبرنگار نماز خواندن ایشون رو در حین جلسه رسمی دیدند و ثبت کردند. 

واکنش مستند یک عکاس به ادعای نماینده درباره نماز خواندنش در جلسه با وزیر

عکاس‌‍های دیگری هم که در جلسه حاضر بوده اند ضمن بازنشر توئیت عکاس فارس، ادعای نماینده را رد کردند.

کد خبر 642163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    3 45
    طبق اموزشهای دینی که به ما داده اند باید به کار بگوییم نماز دارم نه اینکه به نماز بگویین کار دارم
    • امین IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      27 1
      برای علیه السلام کردن خودشان است اخوی .یعنی جا قحط بود؟ با کفش آنهم در یک جای تنگ و در محلی که جلسه مهمی است لازم بود؟نماز خواند در محل عبور و مرور مردم هم مکروهه .اینجا که محل تصمیم گیری و بدعتی تازه است.این آقا بهانه دست معاندین و دشمنان تشیع میده بنظرم یا دستمال باز است و یا در زمین وهابیون و دواعش برای تخریب نماز بازی می کنه.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    11 18
    هیچ اشکالی نداره نماز خونده ولی خدا کنه واقعی باشه و برای مردم هم اینقدر وقت شناس باشه و به داد معیشت مردم هم برسه و خلاصه همه کارهاش مثل نماز خوندنش باشه اینجوری اگر باشه سعادتمند واقیعه و اگر نباشه الله اعلم
    • ایرانی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      24 1
      عزیز دل برادر حرفت رو رک بزن خوب معلومه که داره ریا می کنه .
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      19 0
      مگه دیگران در جلسه این موضوع را نمی دانند.
    • محمد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      1 0
      ببخشيد شما ديديد که با کفش خونده؟!
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    16 2
    البته بر فضیلت نماز اول وقت بسیار تاکید شده اما درضمن تمرکز و درک آنچه در نماز گفته می شود هم مهم است ، چطور ایشان در چنین شرایطی می‌تواند بر نمازش متمرکز باشد ؟!!!!
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    21 0
    به نظرم کار ایشون اشتباه بوده یا باید همه جلسه رو برای 15 دقیقه تعطیل میکردند و همه با هم نماز می‌خواندند یا ایشان صبر میکرد بعد از جلسه نماز میخواند.
  • کاوه IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    4 0
    همین ها جامعه رو نسبت به دین و مذهب بدبین کردند.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 0
    من با نیت این آقای نماینده کار ندارم و نمی دانم هم نیت ایشان چه بوده است اما چرا ما جنبۀ مثبت قضیه را نگاه نمی کنیم و از این اتفاق برای ترویج نماز اول وقت استفاده نمی کنیم حمله به ایشان بخاطر این عمل ، که ظاهر قضیه کاملاً مطابق توصیه های اسلام عزیز است چه سودی دارد ؟ یادمان نرفته که این سخن شهید رجایی عزیز در و دیوار ادارات را پر کرده بود که « به نماز نگویید کار دارم به کار بگویید نماز دارم » چه شده که امروز اقامۀ نماز اول وقت را اینگونه مورد حمله قرار می دهیم ؟ آیا به جای حمله به ایشان نباید به سایر اعضاء جلسه که کارگزاران نظام اسلامی هستند تذکر داده شود که جلسه را چند دقیقه تعطیل کرده و حداقل نماز ظهر را در عرض 5 دقیقه می خواندند ؟؟؟ چقدر توصیه به نماز اول وقت آن هم به جماعت شده است تا جایی که حتی در صورتیکه شاعبۀ ریا در آن باشد ،؟