مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

مجموعه آی تی سیتی در راستای بهبود خدمت‌رسانی و فروش محصولات چند رسانه‌ای، روز چهارشنبه دهم آذر ۱۴۰۰ شانزدهمین شعبه خود را با حضور اصحاب رسانه و مدیران آی تی سیتی راه‌اندازی کرد. آی تی سیتی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تحولی بزرگ در بازار تکنولوژی رقم بزند.

image-20211208155943-1.jpeg

افتتاح شعبه جدید این فروشگاه تحت عنوان جزیره آی تی سیتی در طبقه همکف مجتمع پایتخت، در راستای رسیدن به هدف مجموعه و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی در حوزه فروش لوازم دیجیتال است.

در مراسم افتتاح جزیره آی تی سیتی چه گذشت؟

اگر روز چهارشنبه، دهم آذرماه، به مجتمع پایتخت سر زده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که حال و هوای این مرکز خرید با همیشه متفاوت بوده است. فروشگاه آی تی سیتی چهارشنبه گذشته میزبان خبرنگاران و علاقه‌مندان به حوزه فناوری بود تا در حضورشان ششمین شعبه خود را بازگشایی کند. در جزیره آی تی سیتی همچون سایر شعب این فروشگاه زنجیره‌ای محصولات معتبرترین برندهای فناوری سطح جهان شامل موبایل، لپ تاپ، تبلت، مانیتور، ساعت هوشمند، کنسول بازی و گجت‌های هوشمند با گارانتی اصل و معتبر به فروش می‌رسند.

در حاشیه مراسم افتتاح شعبه که با اجرای جذاب بهمن هاشمی، مجری معروف صدا و سیما، برگزار شد، آرش مقصودی، مدیرعامل مجموعه آی تی سیتی توضیحاتی در خصوص چشم‌اندازها و اهداف تیم خود ارائه داد.

آی تی سیتی، پیشتاز در بازار فناوری

اگر به وبسایت آی تی سیتی سر بزنید، وجه تمایز این فروشگاه با سایر رقبا به وضوح دیده خواهد شد. بزرگ‌ترین مزیت این فروشگاه، ارائه محصولات اورجینال به همراه سه سال خدمات نرم‌افزاری رایگان است. محموعه آی تی سیتی در حال حاضر نمایندگی رسمی برندهایی از جمله ایسوس، لنوو، هوآوی، ام اس ای، دل، اچ پی، مایکروسافت، ایسر و کولرمستر در ایران را دارد. با کمی گشت و گذار در وبسایت آی تی سیتی درمی‌یابید که این مجموعه جدیدترین محصولات حوزه فناوری و لوازم دیجیتال از جمله موبایل، لپ تاپ، تبلت، مانیتور و سایر تجهیزات جانبی معتبرترین برندهای دنیا را با برترین خدمات و ضمانت‌نامه‌ها در سطح کشور ارائه می‌دهد.

به گفته مقصودی، مدیرعامل آی تی سیتی، این مجموعه از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را به صورت جدی در بازار آی تی ایران آغاز کرده و در سال‌های اخیر با گسترش حوزه‌های فعالیت و خدمات خود موفق به راه‌اندازی فروشگاه‌ زنجیره‌ای در سطح کشور شده است.

در این میان، نکته حائز اهمیت این است که تمام محصولات موجود در وبسایت آی تی سیتی و شعبه‌های این مجموعه بزرگ، نسخه اصل و اورجینال هستند؛ چه در خصوص کالاهایی که آی تی سیتی نماینده رسمی برند آن در ایران باشد و چه محصولاتی که از طریق کمپانی‌های واسطه وارد کشور می‌شوند.

همچنین تمام محصولات ارائه شده در مجموعه آی تی سیتی دارای گارانتی ۱۸تا ۲۴ ماهه هستند. مضاف بر این، آی تی سیتی سه سال خدمات نرم‌افزاری رایگان به تمام مشتریانش ارائه می‌دهد.

بزرگ‌ترین شعبه آی تی سی افتتاح شد

چشم‌انداز مجموعه آی تی سیتی

در سال‌های اخیر مجموعه آی تی سیتی همواره با شعار «تحولی در بازار تکنولوژی» در حوزه فروش لوازم دیجیتال پیشرو بوده است اما قطعا این پایان راه نیست.

این مجموعه تا کنون واحدهای صنفی معتبری را در مجتمع کامپیوتر پایتخت و مرکز کامپیوتر ایران دایر کرده است و طبق گفته مدیران ارشد خود، در سال‌های آینده در تمامی مراکز حوزه آی تی در سطح کشور شعبه‌های جدیدی راه‌اندازی می‌کند تا این‌گونه کالاها و خدمات خود را با بهترین کیفیت به تمام مردم ایران عرضه سازد.

در همین راستا به زودی شاهد افتتاح شعب جدید این مجموعه بزرگ و حرفه‌ای در مجتمع‌های تجاری اطلس مال و پالادیوم خواهیم بود.

مقصودی در مراسم افتتاح شعبه پایتخت خاطرنشان کرد: «فروشگاه‌های آی تی سیتی با هدف کاهش قیمت و جلوگیری از عرضه محصولات قاچاق در سطح کشور گسترش می‌یابد تا مشتریان بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با گارانتی رسمی و بدون نگرانی تهیه کنند.»

او توضیحات خود را چنین ادامه داد: «متاسفانه هنوز بازار سیاه حوزه فناوری در سطح کشور وجود دارد، اما اگر مشتریان محصولات مد نظر خود را از فروشگاه‌های معتبری مانند آی تی سیتی خریداری کنند، هم خیالشان از اصل بودن کالای خریداری شده راحت خواهد بود و هم می‌توانند از گارانتی‌هایی که توسط این فروشگاه‌ها ارائه می‌شود، مطمئن باشند.»

در پایان این مراسم جوایزی نفیس از جمله موبایل سامسونگ، پایه خنک کننده کولر مستر، موس ام اس آی، ساعت هوشمند هوآوی، اشتراک فیلیمو و بن تخفیف جهت خرید از فروشگاه آی تی سیتی به حضار اهدا شد.

بزرگ‌ترین شعبه آی تی سی افتتاح شد

کد خبر 642046

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha