مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

تهیه و خرید اکسسوری کابینت آشپزخانه فانتونی به فراهم آوردن فضای کافی و مرتب سازی وسایل و ظروف متفاوت درون کابینت کمک کرده و در نهایت از ایجاد شلوغی و بی‌نظمی درون کابینت جلوگیری به عمل خواهد آورد.

کسسوری‎‌های کابینت آشپزخانه

از این رو بسیاری از افراد با تهیه این اکسسوری‌‎ها سعی در ایجاد یک نظم همیشگی در آشپزخانه‎‌ی خود را داشته و تلاش می‌کنند تا از تمام فضایی که در اختیار دارند با کمک این ابزارها به صورت کاملا بهینه استفاده نمایند. طراحی و فروش اکسسوری کابینت آشپزخانه تنها به وسایل درون کابینت محدود نشده و به قرارگیری صحیح وسایل بر روی کابینت و ایجاد ظاهری شیک و مطلوب نیز کمک موثری می‌‍‎نمایند. 

اهمیت حضور اکسسوری‌‎ها در آشپزخانه‌‎های کوچک

امروزه با افزایش جمعیت، بیشتر منازل حالت آپارتمانی به خود گرفته‌‎اند و در متراژهای بسیار کمتری معمولا موجود هستند که سهم متراژ آشپزخانه در این منازل گاهی بسیار کمتر از آنچه که باید می‎‌باشد. این موضوع سبب می‌شود تا بسیاری از افراد به جهت تعبیه و قرار دادن وسایل مختلفی که با پیشرفت دنیای مدرن حضور آن‌‎ها در یک آشپزخانه به شدت نیاز می‌شود، دچار مشکل شوند.

 در چنین وضعیتی نوع طراحی کابینت اهمیت ویژه‎‌ای پیدا می‌کند چرا که اگر طراحی کابینت به درستی صورت نپذیرد و اشخاص بدون هیچگونه ایده‎‌ای به قرار دادن وسایل در کنار یکدیگر اقدام کنند، مسلما در هنگام برداشتن ابزارهای مورد نیاز خود با دردسرهای متعددی چون به هم ریختگی کل یک کشو و یا افتادن وسایل بر روی هم و.... رو به رو خواهند شد. این در حالی است که با طراحی صحیح کابینت و همچنین استفاده‌‎ی هوشمندانه از فضای هر کشو و انتخاب یک اکسسوری کابینت آشپزخانه مناسب، فرد می‌تواند از کوچک‌ترین فضاهای کابینت خود به درستی استفاده کرده و از ایجاد چنین اتفاقاتی جلوگیری نموده و احساس خوبی را از نظم داخلی و ظاهری کابینت‎‌های خود کسب کند.

انواع اکسسوری‎‌های کابینت آشپزخانه

پس از بررسی اهمیت حضور اکسسوری کابینت آشپزخانه فانتونی در یک منزل و یا آشپزخانه کوچک، نیاز است با انواع این محصولات و کاربردی که برای فرد به ارمغان می‌‎آورند آشنا شوید تا با در اختیار داشتن اطلاعات بیشتر به انتخاب مناسب‎‌ترین و مرتبط‎‌ترین محصول متناسب نیاز خود بپردازید.

خرید سبدهای سوپری کابینت آشپزخانه فانتونی

سبدهای سوپری آشپزخانه در انواع متفاوتی در مراکز فروش محصولات فانتونی موجود بوده و می‌توانند کاربردهای زیادی را با توجه به طراحی منحصر به فرد خود در یک کابینت ایجاد نمایند. از جمله مدل‌‎های معروف سبد کابینت سوپری که به عنوان اکسسوری کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به سبدهایی که در کنار درب کابینت متصل می‌شوند و برای قرارگیری بطری‎‌ها مناسبند، سبدهایی که در کف کابینت قرار گرفته و متناسب برای قرارگیری قوطی‎‌های مختلف هستند و همچنین  سبدهای تک کشویی که فضای مناسبی را برای قرارگیری سیب زمینی و پیازه و دیگر وسایل مدنظر شخص ایجاد می‌کنند، اشاره نمود. این سبدها به فرد کمک می‌کنند تا فضاهای غیرقابل دسترس و دور کابینت و یا فضاهای خالی که نمی‌توان به درستی از آن‎‌ها استفاده نمود به خوبی مورد استفاده قرار گرفته و بتوان در یک متراژ پایینی از کابینت، میزان بالاتری از وسایل را به صورت کاملا منظم جای داد.

خرید اکسسوری‎‌های کابینت آشپزخانه فانتونی

مجیک کرنر یا سبدهای چرخان

مجیک کرنرها یکی از انواع  اکسسوری کابینت آشپزخانه فانتونی بوده که در داخل کابینت‎‌های کنجی که معمولا نمی‌توان استفاده‌‎ی چندانی از آن‎‌ها نمود و یا وسایل را به درستی در آن‎‌ها قرار داد، تعبیه شده و به فرد در جهت دسترسی به وسایل درون این قسمت از کابینت‌‎ها کمک موثری می‌‎نمایند. مجیک کرنرها با طراحی‎‌های متفاوتی در مراکز فروش اکسسوری کابینت آشپزخانه حضور داشته و می‌توانند با بهره‎‌مندی از یراق آلات و قطعات خاصی چون آرم بند اضافی، در ارتقای کیفیت این محصولات کمک‌رسان باشند.این محصولات می‌توانند در نوع دو طبقه و ارتفاع کابینت مدنظر فرد، تغییر و به آن فیکس شوند.

اکسسوری‎‌های مخصوص فانتونی به عنوان سطل زباله

همانطور که می‌دانید قرار گرفتن یک سطل زباله در فضای آشپزخانه معمولا جلوه و نمای چندان جالبی را با خود به همراه نداشته و ممکن است منجر به بر هم خوردن ظاهر آن آشپزخانه شود. به همین دلیل طراحان و تولیدکنندگان با عرضه‌‎ی محصولاتی خاص به عنوان اکسسوری‌‎های سطل زباله داخل کابینتی، در مراکز فروش اکسسوری کابینت آشپزخانه سعی نمودند تا این سطل زباله‌‎ها را با اشغال فضای کمتر به طور خاص به درون کابینت انتقال داده و فضایی مرتب را چه درون کابینت و چه بیرون آن ایجاد نمایند.

خرید یراق آلات کابینت

به طور کلی یراق آلات کابینت‌‎ها شامل کلیه‎‌ی اکسسوری‎‌های کابینت آشپزخانه و یا ابزارهای مورد استفاده در ساخت اجزای کابینت‎‌ها بوده که می‌تواند شامل انواع متفاوتی از لولا، جک و پاور یونیت، ریل، لوازم جانبی ریل، دستگیره، قفل و مگنت باشد که کلیه‎‌ی متقاضیان برای خرید این محصولات می‌توانند به مرکز فروش یراق آلات کابینت فانتونی مراجعه نموده و با انتخاب مناسب‎‌ترین و با کیفیت‎‌ترین محصول، خریدی رضایت بخش را به ارمغان آورند. توجه شود که اگر انتخاب یراق آلات و اکسسوری کابینت آشپزخانه به درستی و از مراکز مورد اطمینان، صورت نپذیرد و یا در کیفیت مطلوبی مورد استفاده قرار نگیرند، پس از مدتی ناکارآمد شده و فرد مجبور به دوباره کاری و تهیه‌‎ی دوباره‎‌ی این محصولات می‌شود. بنابراین در هنگام خرید حتما به موارد حائز اهمیتی که ذکر نمودیم توجه فرمایید تا محصولی مطمئن و کار آمد را در کابینت آشپزخانه خود به کاربرده باشید.

تناسب محصول با طراحی کابینت

گاهی اوقات علی‌رقم با کیفیت بودن اکسسوری کابینت آشپزخانه ممکن است این محصولات با کابینت مدنظر فرد تناسب نداشته و فرد به درستی نتواند از آن‎‌ها استفاده نماید و یا با اعمال فشار منجر به شکستگی دیگر قطعات کابینت چون لولا و یا جک‎‌های آن شود به همین دلیل چه در انتخاب اکسسوری و چه در هنگام انتخاب ابزار و یراق آلات مورد نیاز حتما به تناسب و طراحی این محصولات با کابینت خود توجه فرمایید.

خرید اکسسوری‎‌های کابینت آشپزخانه فانتونی

قیمت یراق آلات

یکی دیگر از مباحثی که پس از توجه به کیفیت محصول و تناسب آن با کابینت مدنظر عنوان می‌شود، قیمت یراق آلات و اکسسوری‎‌های کابینت آشپزخانه می‌باشد. در حقیقت هر کدام از یراق آلات می‎‌بایست با توجه به نوع مواد اولیه‌ی مورد استفاده در خود از قیمت منصافانه‌‎‌ای بهره‎‌مند باشند تا خریدی مقرون به صرفه را برای مشتریان ایجاد نمایند.

خرید اینترنتی یراق آلات

با گسترش وبسایت‎‌های اینترنتی و فراگیری شیوه‎‌ی خرید آنلاین، خوب است که برای کاهش ترددها و صرفه‌جویی در وقت و هزینه به سراغ خرید اینترنتی از وبسایت‌‎های مراکز فروش محصولات فانتونی رفته و اکسسوری کابینت آشپزخانه و یا دیگر یرق‎‌آلات مدنظر خود را از طریق این وبسایت‎‌ها تهیه نمایید.با خرید اینترنتی این محصولات مشکلات خرید حضوری حذف شده و فرد با خیالی آسوده پس از مقایسه‌‎ی محصولات متفاوت فانتونی می‌تواند به خرید مرتبط‌‎‌‎‎‌‎‌ترین محصول با نیاز خود پرداخته و به راحتی آن را در درب منزل تحویل بگیرد.

در صورت تمایل به خرید محصولات فانتونی اعم از اکسسوری کابینت آشپزخانه و ابزارهای مورد نیاز در ساخت کابینت و یا بهره‎‌مندی از خدمات متفاوت طراحی کابینت و خرید کابینت به واسطه‎‌ی راهنمایی مشاوران می‌توانید به سایت شرکت سینا تن زاده مراجعه نمایید. این مجموعه اولین پروژه کاری خود را در سال 1385 آغاز و تاکنون در زمینه‎‌ی نظارت بر اجرای پروژه‎‌های متفاوت و طراحی کابینت و مشاروه فروش فعالیت داشته و توانسته  مدیریت فروش آوانگارد را به مدت 6 سال در کارنامه و تجربه‎‌ی کاری خود به ثبت برساند. جهت تمایل به خرید محصولات این مجوعه و یا استفاده از کمک مشاوران می‌توانید از آدرس http://sinairanizadeh.com/ استفاده نمایید.

کد خبر 641957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha