مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
۰ نفر

فروش کتاب‌های غیر درسی در ایران رونق چندانی نداشته و معمولا ناشران و خوانندگان کتاب از قیمت‌ها و کیفیت چاپ و کاغذ ناراضی هستند. با این حال نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تاثیر بسزایی در رونق مقطعی فروش کتاب دارند. در ادامه این مقاله به بررسی چند کتاب پرفروش سال ۱۳۹۹ می‌پردازیم.

معرفی پرفروش ترین کتاب های ایران در سال 97 و 98

کتاب هرس نوشته ی نسیم مرعشی:

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۸ است . داستان این کتاب در مورد جنگ ایران و عراق و مردی که همسر خود را در این جنگ گم کرده می باشد که این داستان در خوزستان اتفاق می افتد .

کتاب خون خورده نوشته ی مهدی یزدانی خرم :

این کتاب نیز یکی از پرفروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۸ است که نوشته ی مهدی یزدانی خرم است . این کتاب روایت گر زندگی پنج برادر است که در شهر های آبادان ، تهران ، مشهد و بیروت زندگی می کنند .

کتاب اعلان قرعه ۴۹ نوشته ی تامس پینچن :

این کتاب اولین کتاب تامس پینچن است که به فارسی ترجمه شده است . این کتاب توسط طهورا آیتی به فارسی ترجمه شده است . این کتاب روایتگر زندگی زنی کالیفرنیایی به نام اودیپا است که بعد از این که ثروت معشوق سابق خود را به ارث می برد به دنیای پر رمز و رازی وارد می شود .

این کتاب یکی از پرفروش ترین رمان ها در ایران می باشد .

کتاب اتحادیه ی ابلهان نوشته ی جان کندی تول :

یکی دیگر از پر فروش ترین کتاب ها در ایران کتاب اتحادیه ی ابلهان است .

این کتاب را نویسنده در سی سالگی نوشته است اما هیچ ناشری آن را چاپ نکرده است . جان کندی پس از آن خود کشی کرد اما مادر او یازده سال تلاش کرد تا کتاب او را چاپ کند . این کتاب بعد از چاپ به محبوبیت زیادی رسید و جایزه ی پولیترز را دریافت کرد .

کتاب شیفتگی ها نوشته ی خابیر ماریاس :

این کتاب اثر خابیر ماریاس است که توسط مهسا ملک مرزبان ترجمه شده است . داستان این کتاب در مورد عشق و دلدادگی است . یکی از نویسندگان برتر اسپانیا خابیر ماریاس است .

کتاب طریق بسمل شدن نوشته ی محمود دولت آبادی :

معرفی پرفروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۷ و ۹۸

یکی از پر فروش ترین کتاب های سال ۹۷ کتاب طریق بسمل شدن می باشد . داستان این کتاب در مورد جنگ ایران و عراق است که اتفاقات خط مقدم جبهه را بیان می کند .

کتاب عقاید یک دلقک نوشته ی هاینریش بل :

این کتاب یکی از پر فروش ترین کتاب های ادبیات ایران و جهان است که برنده ی نوبل ادبیات شد .

این رمان را آقای محمد اسماعیل زاده ترجمه کرده است . این کتاب روایتگر زندگی یک دلقک است که کودکی خود را در سال های جنگ گذرانده است و در نهایت معشوقش او را رها می کند

پر فروش ترین کتاب های ایران ، نشر آموت

کتاب هنوز هم من :

این کتاب نوشته ی جوجو مویز است که توسط مریم مفتاحی ترجمه شده است . این کتاب روایت گر زندگی لو کلارک است .

رمان خا :

این کتاب یکی از پر فروش ترین کتاب ها در نمایشگاه تهران است که نوشته ی یوسف علیخانی است که روایت گر عشقی ماندگار است . هم چنین در این کتاب از اصطلاحات کردی استفاده شده است .

پر فروش ترین کتاب های ایران ، نشر ققنوس

رمان سمفونی مردگان :

این کتاب نوشته ی عباس معروفی است که یکی از بهترین کتاب های او و از پر فروش ترین کتاب های ایران است . این کتاب روایت گر زندگی خانواده ای که در دوران جنگ جهانی دوم در اردبیل زندگی می کنند .

در سال ۲۰۰۱ این کتاب جایزه ی انتشارات سورکامپ شد و هم چنین به زبان های آلمانی ، ترکی ، انگلیسی و ... ترجمه شده است .

کتاب ملت عشق :

معرفی پرفروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۷ و ۹۸

این کتاب نوشته ی الیف شافاک است که از پر فروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۸ است . این رمان چهل قانون عشق را از زبان شمس تبریزی بیان می کند که از پر فروش ترین کتاب های ترکیه نیز محسوب می شود .

کتاب برتری خفیف :

این کتاب نوشته ی جف اولسون است که یکی از پر فروش ترین کتاب های ایران در سال ۹۷ است که در انتشارات ققنوس با ترجمه ی میلاد حیدری منتشر شده است .

در این کتاب راهکار های رسیدن به موفقیت ارائه شده است و به شما آموزش می دهد که چگونه با انجام کارهای کوچک و با ذهن آگاه می توانید در همه ی بخش های زندگی خود تغییرات بزرگی را ایجاد کنید . 

برای خرید کتاب از بانک کتاب تلکتاب می توانید به دو روش زیر اقدام کنید :

خرید از سایت :

برای خرید کتاب می توانید به وبسایت فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و کتاب های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

خرید تلفنی :

افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند کتاب های مورد نیاز خود را از طریق شماره گیری با تلفن ۰۲۱۶۶۴۷۰۴۷۰ سفارش دهند .

کد خبر 641698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha