چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۷ - ۰۸:۰۳
۰ نفر

علی کهن‌نسب: در صورت موافقت فدراسیون فوتبال ترکیه، تیم فوتبال نوجوانان ایران در دیداری تدارکاتی برابر تیم نوجوانان آن کشور به میدان می‌رود.

 به گزارش مهر، تیم فوتبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا آماده می‌کند، روز گذشته برای برپایی اردوی 10روزه راهی کشور ترکیه شد.
البته طبق رایزنی‌های انجام شده از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون ترکیه، پیشنهاد برگزاری دیدار تدارکاتی به فدراسیون ترکیه ارائه شده است.

    تیم ایران در گروه A با تیم‌های ازبکستان، بحرین و سنگاپور هم گروه است و  مهر ماه سال جاری در ازبکستان به مصاف این حریفان خواهد رفت.

   برگزاری مسابقه‌های سافت‌بال بانوان

   سومین دوره مسابقه‌های سافت‌بال قهرمانی زنان ایران از روز 16 مهرماه و طی 10 روز در زمین شماره چهار ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

   تاکنون هشت تیم از شهرهای مختلف برای شرکت در این مسابقه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

عکس از پایگاه اینترنتی شیرزنان

   کایاک‌ سوارها به اردو رفتند

   اردوی تمرینی تیم ملی کایاک بانوان ایران در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برپا شده است.

   از سوی سرمربی تیم، 14 قایقران برای حضور در اردو فرا خوانده شده‌اند.

   درسا کفیلی، هانیه خطیبی، مریم عبداللهی، آزاده بنکدار، سیما عروجی، روژان سرورنیا، هما نجیبی، گلسا محبی، آرزو معتمدی، مهرآذین مهر‌آوران، راحله محمدمیرزایی، کیمیا مینابی‌نژاد، نجمه سجادی و زینب محمدی دعوت شدگان به اردو هستند.

   تیم ملی کایاک بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقه‌های آب‌های آرام قهرمانی آسیا، که سال آینده به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

کد خبر 64134

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز