مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

اگر به دنبال تغییری شگرف در دکوراسیون اطراف خود هستید، راه حل استفاده از پوستر دیواری دکور آذین است. پوستر طرحی جذاب و شیک داشته و سبک‌ها و مدل‌های گوناگونی دارد که خانه شما را متحول می‌سازد.

پوستر دیواری

طرح های پیاده شده بر روی پوستر دیواری بسیار متنوع بوده و خانه شما را از یکنواختی در می آورند. با توجه به آن که سبک زندگی و علایق افراد تغییر کرده و طرح های شیک و جدیدی برای دکوراسیون داخلی لازم است، یکی از بهترین روش ها برای آذین بندی محیط زندگی، خرید پوستر دیواری است. پوستر ها کارایی همانند کاغذ دیواری داشته و تنها تفاوت در طرح آن ها است.

خرید پوستر دیواری از دکور آذین چه مزایایی دارد؟

پوستر دیواری ارزان بوده و در مقایسه با روش های سنتی زیبایی بسیار بیشتری را برای محیط فراهم می کند. برخلاف کاغذ دیواری ها با طرح های تکراری، مدل های شیک و جذابی را می توان بر روی پوستر پیاده کرد و از دیدن آن ها لذت برد.

از مزایای پوسترها در مقایسه با روش های دیگر، قابلیت نصب آسان آن ها می باشد. پوستر را همانند کاغذ دیواری به سادگی می توان روی دیوارها نصب کرده و از دیدن تصاویر آن لذت برد. همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات نصب پوستر انجام می شود که قابل مقایسه با روش های دیگر نیست. دیواری که قرار است پوستر روی آن نصب گردد بایستی صاف و یکنواخت باشد. برای نصب پوستر دیواری توصیه می شود از نصاب حرفه ای استفاده کنید تا کاری زیبا و چشم نواز برای شما فراهم آورد.

کاغذ دیواری ها و پوستر های دیواری جایگزین مناسبی برای رنگ و روش های سنتی دیگر نظیر گچ کاری، کناف کاری و ... می باشند. زیبایی بیشتر و قیمت ارزان تر این روش قابل مقایسه با روش های سنتی نیست. به طور کلی از نظر مزایا می توان قابلیت شستشو بودن پوسترها را نیز نام برد. این امر باعث می شود تازگی و نو بودن پوستر برای استفاده کننده فراهم بوده و در محیط های مرطوب نظیر آشپزخانه یا حتی حمام و ... نیز از نصب پوستر دیواری بهره برد.

چه طرحی برای پوستر دیواری مناسب است؟

طرح های مختلفی را می توان برای پوسترهای دیواری بکار برد و از این منظر محدودیتی وجود ندارد. اما در انتخاب طرح ها برای محیط زندگی خود، وجود هماهنگی و هارمونی بین اسباب و لوازم منزل با رنگ ها و طرح های بکار رفته در پوستر دیواری را مد نظر قرار دهید، به عنوان مثال رنگ کوسن‌ها، طرح و رنگ پرده ها یا سایر وسایل دکوری را هماهنگ با طرح  و رنگ پوستر دیواری انتخاب نمایید. یا اگر محیطی کودکانه است، بایستی از طرح های کودکانه برای این چنین محیطی استفاده نمود.

در بین طرح های جذابی که برای شما توصیه می کنیم، طرح پوستر دیواری سه بعدی است. این طرح ها تصویری سه بعدی را در چشم مخاطب القا کرده و بسیار زیباتر و طبیعی تر می باشند. این طرح گزینه مناسبی برای پذیرایی و سایر مکان های پر رفت و آمد منزل می باشد. برای تهیه و چاپ پوستر سه بعدی نیاز به تجهیزات پیشرفته چاپی بوده و همه واحدهای تولید کننده کاغذ دیواری و پوستر دیواری قادر به انجام آن نمی باشند. با این وجود این نوع پوسترها ارزان بوده و برای دکوراسیون داخلی بسیار مقرون به صرفه به حساب می آیند.

پوستر دیواری

هزینه چاپ پوستر دیواری چگونه محاسبه می شود؟

فاکتورهای متنوعی در تعیین قیمت نهایی پوسترها تاثیر دارند، یکی از مهم ترین فاکتورها مساحت دیواری است که قرار است پوستر روی آن نصب گردد. هر چه مساحت بیشتر باشد هزینه نهایی بالاتر است. دقت کنید که شما در هنگام سفارش پوستر دیواری، طول و عرض دیوار را اعلام می نمایید و از این منظر قیمت نهایی تعیین می شود. فاکتور دیگر در تعیین قیمت، جنس پوستر برای چاپ است. می توان از انواع جنس ها نظیر چرم، وینیل و ... برای پوستر استفاده کرد که هزینه و قیمت متفاوتی دارند. به عنوان مثال اگر از پوستر جنس وینیل استفاده نمایید، قابلیت قابل شست و شو بودن پوستر فراهم می گردد.

در مجموعه دکور آذین قیمت پایه پوسترهای دیواری بسیار مناسب بوده و از قرار متری 75 هزار تومان شروع می شود. این در حالی است که در مورد پوسترهای سقفی که نوع خاصی از پوسترهای دیواری است، میزان هزینه کمی بالاتر می باشد.

برای سفارش پوسترهای دیواری چه کنیم؟

با انتخاب مرکزی معتبر برای تهیه و چاپ پوسترهای دیواری، با خیال آسوده اقدام به سفارش پوستر برای محیط زندگی خود نمایید. برای سفارش پوسترها بایستی ابتدا ابعاد دیوار مورد نظر خود را بر حسب طول و عرض اندازه گیری کرده، سپس جنس پوستر و مراحل بعدی سفارش را انجام دهید. لازم به ذکر است که سفارش اینترنتی پوسترهای دیواری می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کرده و شما را زودتر به هدف و مقصود خود برساند. از این رو توصیه ما برای سفارش پوستر دیواری استفاده از خدمات اینترنتی فروشگاه دکور آذین می باشد. در این فروشگاه اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی، پوستر با کیفیت با مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

اگر شما به دنبال روشی خلاقانه و کم هزینه برای زیباسازی دکوراسیون محیط اطراف هستید، راه حل استفاده از پوسترهای دیواری می باشد!

کد خبر 641029

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha