امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۲ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۳ هزار تومان افزایش یافت.

سکه

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز‍ پنجشنبه (۱۱ آذر ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ و ۵۰ قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۲ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته حدود ۱۳  هزار تومان افزایش یافت.  

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۲ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته قیمت آن ثابت مانده است.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۸ هزار تومان  ارزان تر شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و  ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز  ۱۲  هزار تومان کاهش یافت.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۳ هزار تومان ارازن تر شد.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۲۶۰ هزار  و ۳۰۰ تومان رسید که قیمت آن نسبت به دیروز ۲۰۰ تومان افزایش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۷۴ دلار اعلام شد.

کد خبر 640771

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    چطوریه امروز که اونس جهانی حدود ۱۰ دلار کاهشی بوده. قیمت دلار هم که کاهشی بوده و خبرهایی هم از توافق برجامی به گوش میرسه . بجای افت قبمت طلا و سکه ،خودرو ،ملک و ... روند افزایشی بخود گرفتند بخصوص طلا و سکه !!!!!!!!!!!!!!! یعنی این مردم واقعا" وارونه فک میکنند؟؟؟؟ اگه توافق صورت بگیره که دلار زیر ۲۰ هزار تومان میاد و طلا و سکه و ... هم به دلار بستگی داره. البته ناگفته نماند که با حذف تحریم‌ها و بهبود وضعیت کسب و کار، تولیدات و صادرات ، بورس روندی مثبت و صعودی بخود خواهد گرفت. میگی نه . این خط و این نشان.