به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، دکتر سوده نجفی، عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۱۳، به همراه معاونان و مدیران این شهرداری در مسجد الحسین(ع) با اهالی محلات دیدار و گفتگو کردند.

مسجد

به گزارش همشهری آنلاین، علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در جمع نمازگزاران مسجد الحسین(ع) گفت: دیدار با مردم در مساجد و حل مشکلات آن‌ها از جمله برنامه‌های است که در دستور کار شهرداری منطقه  قرار دارد و با برنامه ریزی ادامه‌ خواهد شد.

او، همچنین با ذکر خاطره ای از حجت الاسلام و المسلمین مقدسی محلاتی، امام جماعت فقید مسجد الحسین (ع)  گفت : یاد و خاطره مرحوم مقدسی محلاتی که در سلوک مومنانه و تقوا زبانزد همگان بود  و عمر پر برکت خود را وقف ترویج  معارف اسلامی و تعالیم نورانی اهل بیت (ع) کرد، همواره به نیکی باقی می ماند.  

عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۱۳ در جلسه ملاقات مردمی، بعد از نماز ظهر و عصر در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان با حضور در مسجد الحسین(ع) واقع در ناحیه۴ ضمن آگاهی از دغدغه‌های شهروندان، دستورات لازم  جهت رسیدگی به مشکلات آنان را صادر کرد.

دکتر سوده نجفی در جلسه ملاقات مردمی خاطر نشان کرد : حضور مسئولان در بین مردم و آشنایی با درخواست ها و مشکلات آنها آثار خوبی دارد و در کنار مشاهده نواقص از نزدیک، منجر به حفظ ارتباط آنها با مردم و به تبع ان مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت ها می شود.

کد خبر 640634
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha