مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
۱ نفر

خوب یا بد، زندگی همه ما با اینترنت و دنیای مجازی به طرز عجیبی گره خورده است. این روزها آمارهای عجیب و غریب از سرچ در موتورهای جستجو، اهمیت فضای مجازی را به خوبی نشان می دهد، حتی خرید سبزی یا شست و شوی فرش منزلمان وابسته به نتایج گوگل است!

سئو سایت.jpg

سئو چیست؟

اما چطور سایت برخی افراد در نتایج اول گوگل می نشیند و باعث می شود مخاطبان بیشتری نسبت به سایرین جذب نماید؟ جواب یک کلمه است، سئو! همانطور که می دانید در بین همه موتور های جستجو، گوگل حرف اول را می زند، اما الگوریتم های گوگل، اجازه نمی دهد هر سایتی در نتایج اول ظاهر شود. اینجاست که سئو به کمک سایت ما می آید. فرآیندی که سایت را برای موتورهای جستجو، بهینه کرده و منجر به چند برابر شدن ترافیک سایت ما می شود؛ به عبارتی سئو به گوگل می فهماند که سایت من لیاقت اول شدن را دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه با یک مثال توضیح دهیم چگونه سئو افزایش فروش را به همراه دارد.

آیا سئو افزایش فروش به همراه دارد؟

جواب این سوال صریح و قاطع است؛ بله! یک سایت بهینه یا سئو شده، افزایش فروش عجیب و غریبی به همراه دارد؛ سئو کسب و کار ما را به جهان معرفی کرده و این امر مخاطبان سایت ما را به خودی خود افزایش می دهد، به همین دلیل همیشه سایت های اول گوگل از ثروتمندترین هستند. اما بیایید به مثال شستشوی فرش برگردیم و ببینیم چگونه یک قالیشویی که در نتایج اول گوگل می آید ثروتمند می شود. خب واضح است که هر فردی برای پیدا کردن قالی شویی مورد نظر خود، در گوگل روی همان سه گزینه اول کلیک می کند و با آن ها تماس می گیرد. اما طبق آمارهای خود گوگل، بیشتر از ۳۵ درصد افراد وارد نتیجه اول می شوند، اگر قیمت مناسبی داشته باشد با همان مجموعه کار می کند؛ اگر نه به چند نتیجه بعدی مراجعه می کند. جالب است بدانید معمولا کسی به صفحه دوم گوگل نمی رود. مگر در شرایط خیلی خیلی خاص و محدود!  و اما یک مثال واقعی از قالیشویی برای افزایش فروش: تصور کنید عبارت قالیشویی ۱۵۰۰ مرتبه در روز سرچ شود، از این ۱۵۰۰ مرتبه حدود ۳۰ درصد (۵۰۰ نفر)  آن ها، گزینه اول را انتخاب می کنند. حال از این ۵۰۰ نفر، ۱۰۰ نفر تصمیم می گیرند قالی های خود را به این مجموعه بسپارند، با این تصور که هر یک از سفارش ها ۲۰۰ هزار تومان برای قالی شویی سود داشته باشد:

۱۰۰ ضربدر ۲۰۰ هزار تومان = ۲۰ میلیون تومان ضربدر ۳۰ = ۶۰۰ میلیون تومان

پس به این ترتیب، یک قالیشویی با اول شدن در گوگل می تواند به سود خوبی برسد و کل مجموعه یا فرد را ثروتمند سازد. حتی سایت هایی هستند که حاضرند با پرداخت ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان برای سئو یک کلمه کلیدی مشخص، در صدر گوگل بنشینند که این امر خود نشان می دهد داشتن رتبه یک در گوگل چقدر می تواند ثروت آفرین باشد. جالب است بدانید حتی بین رتبه های اول و دوم یک کلمه کلیدی در، تفاوت در آمد میلیاردی وجود دارد!

نحوه ثبت یک پروژه سئو سایت

قطعا بهترین و موثرترین تصمیم برای یک سایت، سئو کردن و قرار دادن آن در نتایج اولیه گوگل می باشد. کسب و کار شما جای آزمون و خطای سئوکاران غیر حرفه ای و بی تجربه نیست. در قدم اول به دنبال شرکتی بگردید که تجربه کافی و تعداد قابل توجهی مشتری راضی داشته باشد. بدون شک آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا (https://rozesadm.com/) با تجربه بسیار زیاد خود در این زمینه، درخشیدن شما را در گوگل تضمین خواهد کرد.  برای ثبت پروژه سئو سایت خود در شرکت آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا، کافیست آدرس سایت خود را به ما بدهید؛ طی مراحلی سایت شما را از چند زاویه بررسی خواهیم کرد، اهداف شما را در نظر می گیریم، رقبای شما آنالیز می کنیم و بعد از این مراحل تنظیم برنامه ها را با شما آغاز می نماییم. آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا به منظور ارتباط هرچه نزدیک تر با شما، در طول مدت پروژه، مشروح فعالیت ها، مانند جایگاه کلمات کلیدی، لیست کارهای انجام شده و ترافیک سایت را در قالب یک گزارش در اختیار شما قرار می دهد. شرکت رزسا برنامه ریزی می کند اجرا می کند و شما جشن می گیرید. یکی از مهم ترین پارامتر هایی که در طراحی سایت در اصفهان نیز در آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا رعایت می شود سئو سایت است که تاثیر بسیار زیادی بر روی کسب و کار های کارفرمایان داشته است.

کد خبر 640628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha