تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد علوی و بیمه سینا با هدف تحقق سیاست ‌های بنیاد مستضعفان در طرح جامع آبادانی و پیشرفت منعقد شد.

مناطق محروم

به گزارش همشهری آنلاین، به موجب این تفاهم نامه بیمه سینا اقشارآسیب‌پذیر ساکن مناطق هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را زیر چتر بیمه ای خود قرار می‌دهد.  

در این جلسه که به میزبانی بیمه ‌سینا برگزار شد، خاوه‌ای معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی موضوع ورود صنعت بیمه به مساله محرومیت‌زدایی را اقدامی نو و درخور تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که با اجرای این تفاهم‌نامه، روند پیشرفت و آبادانی مناطق محروم به پایداری مناسب دست یابد.

 خاوه‌ای در ادامه ماموریت اصلی بنیاد علوی را توانمندسازی تهیدستان برشمرد و افزود: اساسا بنیاد علوی نمی‌تواند در رسیدگی به محرومین نگاه موردی و ناپایدار داشته باشد و فعالیت‌هایی که در حال انجام است، منبعث از فرمان مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان است.

خاوه‌ای در ادامه گفت: محرومیت گسترده و پراکنده است اما برای رسیدن به الگوی مناسب در یک منطقه کار آبادانی و پیشرفت را شروع کردیم و امروز به 40 منطقه گسترش یافته است. 
وی ادامه داد : این نکته بدان معنا نیست که در بقیه مناطق کاری انجام نمی‌دهیم ولی تمرکزمان بیشتر در این نقاط است. شاید بتوان گفت الان علاوه بر 40 منطقه هدفی که در آن مشغول فعالیت هستیم، نزدیک به 200 نقطه کشور حضور فعال داریم.

کد خبر 640614

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha