مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از بهره‌برداری ۳۰ بوستان جدید در پایتخت تا پایان سال خبر داد و گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز تملک چندین باغ در مناطق ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۸ و ۱۷ در دستور کار قرار دارد.

بوستان

به گزارش همشهری آنلاین، علی محمد مختاری در ارتباط با برنامه‌های پیش‌بینی شده در سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در راستای توسعه فضای سبز گفت: در این بخش تا پایان سال بیش از ۳۰ بوستان محله‌ای و فرامنطقه‌ای که در دست احداث بوده به بهره‌داری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در خصوص جانمایی ۳۰ بوستان محله‌ای و فرامنطقه‌ای تصریح کرد: این بوستان‌ها بیشتر در مناطق کم برخوردار که سرانه فضای سبز  کمتر دارند در نظر گرفته است. همچنین ۲۱ باغ در مناطق ۷، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۸ و ۱۷ برای تملک در دستور کار قرار دارند تا بتوانیم سرانه فضای سبز را در این مناطق افزایش دهیم.

او همچنین به طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران اشاره کرد و افزود: این طرح حدود ۱۲۰۰ هکتار است که در دستور کار قرار گرفته است و تا ۱۵ اسفند امسال  این میزان در قالب طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

مختاری با اشاره به سایر طرح‌های در دستور کار سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران بیان کرد: طرح‌های آبرسانی و استفاده از پساپ در این بخش مورد توجه قرار گرفته است که هم‌اکنون پساپ با حدود ۷ میلیون مترمکعب مرود استفاده قرار دارد که تا پایان سال این میزان به ۱۲ میلیون متر مکعب خواهد رسید. همچنین ادامه ساماندهی خیابان ولی‌عصر(عج) و فاز نهایی آن از دیگر طرح‌های که در دست پیگیری است که در این مرحله ۳۰۰ اصل درخت در این محدوده کاشته خواهد شد.

کد خبر 640592

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha