رئیس سازمان امداد و نجات از اجرای طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر با مشارکت ۱۲ هزار امدادگر و نجاتگر آموزش‌دیده خبر داد.

طرح زمستانه امداد و نجات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی ولی پور گفت: این طرح از ابتدای آذر آغاز شده است و تا ۲۵ اسفند به منظور خدمت رسانی به شهروندان و ارائه خدمات امداد و نجات ادامه دارد.

وی در خصوص تجهیزات امدادی در نظر گرفته شده برای طرح امسال بیان کرد: مجموعاً ۳۷۰۰ دستگاه خودروی امدادی و عملیاتی و ۲۰ فروند بالگرد برای ارائه خدمات و انجام عملیات در نظر گرفته شده و آماده‌باش هستند.

ولی پور تصریح کرد: در طرح امسال ۵۶۷ پایگاه ثابت و مجموعه ۱۱۷۷ پایگاه ثابت، موقت و شعب امداد و نجات در این ایام خدمت‌رسانی خواهند کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات بیان کرد: سازمان امداد و نجات در تمامی شهرها و استان‌های کشور در کنار باقی دستگاه‌ها، در زمینه پوشش حوادث و سوانح احتمالی، جوی و همچنین حوادث ترافیکی به عنوان پشتیبان سازمان اورژانس خدمات خود را ارائه می‌دهد. به علاوه پایگاه‌های ثابت ما نیز به تجهیزات اولیه اضطراری برای هرگونه حوادث، تجهیز شده اند.

ولی پور در خصوص اقدامات سازمان امداد و نجات برای مقابله با کرونا نیز گفت: این سازمان در کنار وزارت بهداشت، برای مراقبت های بهداشتی از جمله انجام تست‌های اضطراری کرونا، غربالگری و غیره در مبادی ورودی مسافری زمینی کشور در حال فعالیت است.

کد خبر 640577

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha