مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در راستای کمک به توسعه زیرساخت‌های استان در بخش گردشگری آماده اعطای وام کم‌بهره به هتل‌ها هستیم.

جلسه مشترک با هیات مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نادر فلاحی در جلسه مشترک با هیات مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری مشکلات متعددی را متحمل و خسارات سنگینی به این بخش وارد شد که تلاش می‌کنیم تا در ایام پساکرونا با رونق این صنعت زمینه برای جبران این خسارت‌ها را فراهم کنیم.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: با اقدامات زیرساختی که در بخش گردشگری استان در فرصت کرونا انجام شده و نیز فعالیت‌ها در حوزه معرفی جاذبه‌های استان در فضای مجازی در آینده رونق گردشگری را شاهد بوده و با سونامی گردشگری در استان روبه‌رو خواهیم بود.

او با اشاره به رویداد «اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت کشورهای عضو اکو» گفت: برگزاری این رویداد یک نقطه عطف مهمی برای استان اردبیل به شمار می‌رود که باید برنامه‌ریزی دقیقی برای استقبال از این رویداد داشته و بیشترین بهره‌برداری را از این رویداد داشته باشیم.

فلاحی با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری اردبیل عنوان کرد: در راستای کمک به توسعه زیرساخت‌های استان در بخش گردشگری آماده اعطای وام کم‌بهره به هتل‌ها هستیم چرا که توسعه مراکز اقامتی زمینه برای جلب گردشگران را فراهم می‌آورد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به برخی مشکلات در حوزه گردشگری ادامه داد: برای حل مشکلات گردشگری استان تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت بزرگان استان استفاده کنیم.

کد خبر 640563

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha