سرمایه‌گذاری، اعتبار بالا و ارزشمند بودن سیمکارت 0912 چیزهایی هستند که باعث پرطرفدار بودن این پیش‌شماره محبوب شده است اما برای شما چه چیزهای دیگری اهمیت دارد؟ حتما تا به حال به خرید سیمکارت 0912 فکر کرده‌اید؟ شاید هم چندین بار وسوسه شده‌اید که بخرید اما ممکن است قیمت آن باعث شده منصرف شوید.

خرید قسطی سیم کارت 0912 ارزان.jpg

حالا می‌خواهیم مواردی را به شما بگوییم که دیگر این کار را عقب نیندازید!

چگونه سیم کارت 0912 ارزان بخریم؟

قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ از اصلی‌ترین دغدغه‌ خریدار است. افزایش قیمت این خط طی چند ماه اخیر سبب شده افراد کمتری به سراغ آن بروند اما نکته بسیار مهمی وجود دارد که اگر بدانید دیگر به قیمت همانند گذشته فکر نمی‌کنید.

برای اینکه بتوانید از سد قیمت عبور کنید ابتدا باید چند فاکتور را در نظر بگیرید، در این صورت می‌توانید با خیال راحت‌تری خط ۰۹۱۲ بخرید. این فاکتورها عبارت است از:

  • کد سیم کارت
  • مرغوبیت سیم کارت
  • وضعیت سیم کارت  

کد سیم کارت: به اولین عدد بعد از پیش‌شماره، کد سیم کارت گفته می‌شود و هرچه این عدد زودتر عرضه شده باشد، گران‌تر است. ترتیب عرضه شدن کدها از عدد ۱ شروع و تا عدد ۸ ادامه داشته و با تمام شدن شماره‌ها؛ همراه اول دو کد ۰ و ۹ را نیز معرفی کرده است. بدین ترتیب گران‌ترین کد، عدد ۱ و ارزان‌ترین آنها عدد ۰ و ۹ است. بنابراین اگر قصد خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان را دارید، انتخاب کد ۰ یا ۹، یک خرید اقتصادیِ هوشمندانه است.

مرغوبیت سیم کارت: آیا برای شما پیش آمده است که یک نفر شماره‌اش را به شما بگوید و تا مدت‌ها این شماره در ذهن شما ماندگار شود؟ خطوط رند از آن دسته خطوطی هستند که به راحتی بخاطر سپرده می‌شوند اما نسبت به خطوط معمولی (غیر رند) بسیار گران‌تر هستند. به همین دلیل با خرید سیم کارت 912 معمولی می‌توانید پول بسیار کمتری برای این خرید، هزینه کنید.          

وضعیت سیم کارت: سیم کارت‌های ۰۹۱۲ دارای سه وضعیت زیر هستند:

  • صفر (خشک، بی‌نام)
  • کم کارکرد (در حد صفر، زنگ خور پایین، به‌نام)
  • کارکرده (دست دوم، به‌نام)        

خرید سیم کارت ۰۹۱۲ کارکرده یکی دیگر از روش‌های خرید با قیمت ارزان است. حتی شما می‌توانید شماره رند ۰۹۱۲ بخرید اما هزینه کمتری بپردازید زیرا خطوط دست دوم قیمت پایین‌تری نسبت به نوع صفر خود دارند و این یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود.

خرید سیم کارت 0912 اقساطی ارزان

از کجا سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان بخریم؟       

شاید پاسخ به این سوال چندان هم سخت نباشد چون شما می‌توانید به راحتی به فروشگاه‌های فروش سیم کارت ۰۹۱۲ و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و شماره موردنظر خود را بگیرید. تنها مشکل این است که شما باید حداقل یک روز وقت بگذارید و در این مراکز بگردید تا ارزان ترین خط ۰۹۱۲ را بیابید.

پس راه‌حل چیست؟ روشی وجود دارد که شما می‌توانید بدون رفت‌وآمدهای اضافی همه این کارها را از خانه خود انجام دهید. لیست سیم کارت‌ها را بررسی کنید و از میان هزاران شماره؛ مناسب‌ترین را انتخاب کنید. سایت‌های مختلفی وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان فعالیت می‌کنند.

بهترین مزیت خرید از این سایت‌ها این است که شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر جایی که هستید قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ روز را استعلام بگیرید تا اگر تصمیم به خرید داشتید سرتان کلاه نرود. البته دقت کنید که از سایت معتبری خرید کنید.

اما صبر کنید! اگر بودجه کافی برای خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان را نداشتیم چه کنیم؟

برای این کار شما می‌توانید از امکان خرید اقساطی سیم کارت ۰۹۱۲ استفاده کنید. با خرید قسطی خط ۰۹۱۲، هم صاحب سیم کارت شوید و هم به صورت اقساطی هزینه آن را پرداخت کنید. برای این کار نیازی به چک و سفته ندارید فقط کافیست مبلغ کمی را به عنوان پیش‌پرداخت بدهید و با توجه به شرایط خودتان تعداد اقساط ماهیانه را مشخص کنید.

در طول زمان پرداخت اقساط هم میتوانید از سیم کارت استفاده کنید. تنها محدودیت شما مالکیت سیم کارت است و زمانی که آخرین قسط خود را پرداخت کنید بلافاصله مالکیت سیم کارت به نام شما در می‌آید.

از طریق این روش می‌توانید سیم کارت رند ۰۹۱۲ هم بخرید و یا حتی اقدام به خرید کدهای با اعتبارتر مانند خرید سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۱ ارزن کنید. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که از چه کسی خط ۰۹۱۲ قسطی بخریم؟

شاید برای اطرافیان شما پیش آمده باشد که خرید اقساطی سیم کارت ۰۹۱۲ ریسک دارد و ممکن است سرتان کلاه رود بنابراین شما را از تصمیمتان برای خرید قسطی منصرف کنند. اگر قبل از هر اقدامی درباره آن جستجو کنید می‌توانید با دید بازتری تصمیم بگیرید. شاید بگویید چگونه جستجو کنم و کدام منبع معتبر است؟ قطعا هر سایت خرید و فروش خط ۰۹۱۲ از خودش تعریف می‌کند و سعی می‌کند اعتماد شما را جلب کند.

اگر نمی‌دانید خرید سیم کارت همراه اول اقساطی ۰۹۱۲ بهتر است یا نقدی بهتر است مقاله "سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان رو نقدی بخریم یا قسطی" را مطالعه کنید.

شرایط خرید سیم کارت 0912 اقساطی

شرایط خرید خط ۰۹۱۲ اقساطی چیست؟

آیا تجربه خرید قسطی کالایی را داشته‌اید؟ در این نوع خرید ابتدا باید مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت بدهید بنابراین اگر به دنبال خرید سیم کارت ۰۹۱۲ اقساطی بدون پیش پرداخت هستید بدانید و آگاه باشید! که هیچ فروشنده‌ای بدون پیش پرداخت به شما اقساطی سیم کارت نمی‌فروشد.

نکته مبهم دیگر در مورد سود ماهیانه است که دریافت می‌شود، بنظر شما امکان خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان قسطی بدون سود وجود دارد؟ این امکان وجود ندارد اما شما می‌توانید از فروشنده‌ای خرید کنید که نسبت به بقیه سود کمتری بگیرد.

با توجه به دو نکته اساسی و مهم بالا، شما باید در حدود ۲۵٪ از قیمت سیم کارت ٩١٢ را پرداخت کنید و سپس با توجه به شرایط و توافق با فروشنده، تعداد ماه‌های اقساط را تعیین کنید و بر اساس نرخ سود (عموما بین ۴٪ تا ۵٪ است) شروع به بازپرداخت اقساط کنید.

مزایا و معایب خرید اقساطی سیم کارت 0912

مزایای خرید ۹۱۲ قسطی چیست؟

چه چیزی مهم‌تر از این که می‌توانید با خرید قسطی سیم کارت، صاحب خط تلفن همراه اول ۰۹۱۲ شوید و هزینه آن را ماهیانه و با توجه به شرایط خود پرداخت کنید! با توجه به افزایش قیمت سیم کارت دائمی ۰۹۱۲؛ اگر صبر کنید ممکن است خط موردنظرتان را گرانتر بخرید اما با این روش و بدون نگرانی درباره افزایش قیمت، شماره منحصر بفرد خود را بخرید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

پس از عقد قرارداد می‌توانید خود را مالک اصلی سیم کارت ۱۲ بدانید و از آن استفاده کنید و وقتی آخرین قسط خود را پرداخت کردید، سیم کارت به نام شما زده خواهد شد. خرید سیم کارت به صورت اقساطی برای افرادی که بودجه کمی دارند گزینه بسیار مناسبی است.

معایب خرید ۹۱۲ قسطی چیست؟

 شاید پرداخت سود ماهیانه و یا محدودیت‌های استفاده از خدمات سیم کارت آزاردهنده باشد. به هر حال بهتر است قبل از خرید قسطی به این نکات توجه کنید.

سیم خان، سامانه خرید سیم کارت همراه اول دائمی پیش شماره 0912 اقساطی

 

سیم خان، سامانه خرید سیم کارت همراه اول دائمی پیش شماره ۰۹۱۲ اقساطی

یکی از منابع معتبر در زمینه خرید و فروش سیم کارت ۰۹۱۲، سامانه سیم خان simkhan.ir، پلتفرم تخصصی خط ۰۹۱۲ رند و معمولی است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. با خیال راحت می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر در این سامانه خرید کنید . همچنین امکان مقایسه شماره‌ها از نظر قیمت، مرغوبیت و وضعیت نیز وجود دارد.

کد خبر 640298

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha