همانطور که از اسم دفتر برنامه‌ریزی مشخص است، این دفتر یک ابزار برای برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف است. برنامه‌ریزی قطعاً یکی از اساسی‌ترین مراحل و اقداماتی است که همه ما باید برای رسیدن به اهداف و رویاهایی که تصور کرده‌ایم، انجام دهیم.

دفتر برنامه ریزی.jpg

طرح‌های مختلف دفتر برنامه ریزی

اما با توجه به پیچیدگی اطلاعات و اهداف مختلفی که امروزه وجود دارند، ممکن است برنامه‌ریزی کمی سخت باشد. به این منظور می‌توان از ابزارهای تسهیل‌گر و کارآمدی مثل دفتر برنامه ریزی استفاده کرد تا رسیدن به شرایط ایده‌آل انگیزه وجو داشته باشد.

دفتر برنامه ریزی چیست؟

دفتر برنامه ریزی یک دفتر اختصاصی است که می‌تواند تا یک مدت خاص برنامه‌ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه را کنترل کند. این دفتر شامل بخش‌های مختلفی است که هر کدام از آنها برای یک بُعد از برنامه ریزی طراحی شده‌اند. برای مثال این دفتر ممکن است شامل برنامه هفتگی، لیست کارهای روزمره (To do list)، برگه اهداف، ارزیابی و .... باشد.

این دفترها در طیف سنی کودک تا سالمند قابل استفاده‌اند اما تنها موردی که باید به آن توجه شود، انتخاب نوع و طرح درست است. در ادامه انواع دفتر برنامه ریزی که محبوبیت زیادی نیز دارند را معرفی می‌کنیم.

انواع دفتر برنامه ریزی

دفتر برنامه ریزی تحصیلی نوعی دفتر است که با استفاده از آن می‌توان برای تمام کارهایی که منجر به موفقیت تحصیلی می‌شود استفاده نمود. این دفتر توسط دانش آموزان و دانشجویان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • دفتر برنامه ریزی کنکوری

همه می‌دانیم که برای قبولی در کنکور باید به صورت فشرده مطالب زیادی را مطالعه کرد. دفتر برنامه ریزی کنکوری به شما کمک می‌کند یک برنامه بلند مدت برای کنکور طراحی کنید و شما را مجبور می‌کند به آن پایبند باشید.

زمانی که شما دفترتان را با اطلاعات بسیار جزئی پر می‌کنید و خودتان را ملزم به رعایت آنها می‌دانید، قطعاً انگیزه بیشتری برای ادامه دادن مطالعه‌تان دارید. بنابراین این دفتر از جنبه‌های مختلفی مثل انگیزه، آگاهی، برنامه‌ریزی و ... می‌تواند به شما کمک کند.

  • دفتر برنامه ریزی کاری

یکی دیگر از جنبه‌های حساس زندگی کار و شغل است که در موفقیت و احساس پیروزی در زندگی بسیار موثر است. یک دفتر برنامه ریزی مخصوص کار می‌تواند تا حد زیادی به ارتقا شغلی کمک کند. با استفاده از این دفتر می‌توان وظایف کاری مثل برقراری یک تماس، قرار ملاقات و ساعات کاری کارمندان و مدیران را تنظیم نمود.

گروه هنری ناچو به عنوان معتبرترین عرضه کننده دفتر برنامه ریزی، یک منبع عالی برای تهیه و استفاده از این دفترهای بی‌نظیر است.

خرید دفتر نقاشی

قبل از اینکه بحث اصلی این مطلب را شروع کنیم، باید گفت که خرید دفتر نقاشی به سن و سال ربطی ندارد. هنرمندان ممکن است در هر سنی به دفتر نقاشی خوب احتیاج داشته باشند. خرید این دفتر همیشه با جزئیاتی همراه است که اگر به این جزئیات توجه شود، قطعا خرید بهتری صورت می‌گیرد.

برای تشخیص بهترین دفتر نقاشی که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم متناسب با نیازهای ما باشد، باید به نکات ریزی توجه کنیم. معیارهای کیفیت دفتر نقاشی مثل ابعاد، جنس کاغذ، جلد، صحافی، ضخامت و ... همگی موثرند اما نکته‌ای که مهم‌تر است این است که دفتر برای شما مناسب است یا نه.

خرید دفتر برنامه‌ریزی و بولت ژورنال از واردکننده و تولیدکننده شمع به صورت مستقیم

در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که با رعایت آنها می‌توانید رضایت بیشتری از خرید دفتر نقاشی داشته باشید.

خرید دفتر نقاشی با رعایت چند نکته ساده

  • اندازه و ابعاد دفتر نقاشی

اندازه و ابعاد دفتر نقاشی با نوع کاربرد شما مرتبط است. آیا می‌خواهید دفتر را در یک کیف کوچک حمل کنید، آیا می‌خواهید نقاشی‌های بزرگی بکشید؟ از چه ابزاری برای نقاشی استفاده می‌کنید؟ پاسخ این سوالات به شما کمک می‌کند ابعاد دفتر نقاشی را تعیین کنید.

به طور کُلی دفترهای نقاشی در چند سایز عرضه می‌شوند که شامل:

دفتر نقاشیA۳

این دفترها برگه‌های بزرگی دارند که برای نقاشی و طراحی‌های بزرگ مناسب است. این دفتر برای دانشجویان معماری و مهندسی بسیار مناسب است. بنابراین اگر قصد کشیدن نقاشی‌های بزرگ را دارید خرید دفتر نقاشی A۳ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دفتر نقاشی A۴

این نوع از دفتر نقاشی نیز سایز نسبتاً بزرگی دارد و برای دانشجویان هنر شامل طراحی، نقاشی، گرافیک و ... مناسب است. برای حمل این دفترها به فضای زیادی احتیاج دارید تا بتوانید بدون آسیب به دفتر آن را جابجا کنید.

دفتر نقاشیA۵

دفتر نقاشی A۵  همان سایز دفتر نقاشی‌های کوچک است که برای کودکان اغلب از این سایز استفاده می‌شود. این دفترها به راحتی قابل حمل‌اند و برای به تصویر در آوردن ایده‌های ناگهانی بسیار مناسب‌اند.

دفتر نقاشی B۵

این اندازه برای کتاب‌های درسی نیز در نظر گرفته می‌شود و مناسب‌ترین اندازه برای دفتر نقاشی دانش آموزان است. اگر می‌خواهید از دفتر نقاشی‌های ساده استفاده کنید، استفاده خرید دفتر نقاشی B۵ را توصیه می‌کنیم.

  • جنس کاغذ

بر حسب تکنیکی که برای نقاشی استفاده می‌کنید، جنس کاغذ دفتر نقاشی باید متفاوت باشد. کاغذ نقش مهمی در ایجاد طرح و نقش دارد و جنس آن باید با مداد هماهنگ باشد.

  • جلد دفتر

اگر قصد خرید دفتر نقاشی برای کودکان را داشته باشید، قطعاً باید زیبایی جلد آن را نیز در نظر داشته باشید. به طور کُلی می‌توان گفت که جنس دفتر نقاشی نشان دهنده نوع و طرح آن است و اولین موردی است که به چشم می‌خورد. پس در هنگام خرید قطعاً مورد توجه قرار می‌گیرد.

قیمت و خرید انواع شمع

شمع‌ها در گذشته استفاده زیادی داشتند اما امروزه بیشتر از نظر زیبایی شناختی و دکوراتیو کاربرد دارند. به طوری که انواعی از شمع‌ها در بازار وجود دارد که هر کدام کاربرد خاصی دارند. اگر قصد اطلاع از قیمت و خرید انواع شمع را دارید توصیه می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید و در صورت نیاز به سایت گروه هنری ناچو مراجعه نمایید.

خرید دفتر برنامه‌ریزی و بولت ژورنال از واردکننده و تولیدکننده شمع به صورت مستقیم

انواع شمع

شمع ستونی

شمع‌های ستونی بسیار محبوب و پرطرفدارند و شبیه یک استوانه قطور هستند. این شمع‌ها بدون تکیه گاه نیز روشن می‌شوند و معمولاً نسبت به سایر شمع‌ها در مقابل حرارت مقاوم‌ترند. برای استفاده معمولی از شمع این شمع‌ها رایج‌ترند.

شمع قلمی

شمع قلمی نیز استوانه‌ای اما نازک است و ارتفاع زیادی دارد. این شمع‌ها از ظرافت بالایی برخوردار بوده و می‌توانند عطری باشند. شمع قلمی از نظر ظاهری کلاسیک محسوب می‌شود و اغلب از آن برای قرارگیری روی میز غذا خوری استفاده می‌شود.

شمع نذری

شمع نذری به شمع‌های کوچکی اطلاق می‌شود که در مکان‌های مذهبی به خصوص برای دعا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شمع‌ها باریک و کوچک هستند و می‌توان از آنها برای روی شلف و پاتختی هم استفاده کرد.

شمع وارمر

شمع وارمر نیز یکی از رایج‌ترین شمع‌هاست که نور زیبایی داشته و نسبت به سایر شمع‌ها در دسترس‌اند. از این شمع‌ها معمولاًبرای مناسبت‌های خاص و به تعداد بالا استفاده می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع شمع لطفاً به سایت گروه هنری ناچو مراجعه فرمایید.

دفتر بولت ژورنال چیست

دفتر بولت ژورنال نوعی از دفتر برنامه ریزی است که طراحی خاصی داشته و برای برنامه‌ریزی آسان و مدیریت زمان ایده آل است. اگر شما نیز به مدیریت زمان، مدیریت پروژه‌ها، برنامه ریزی فعالیت‌های روزمره، مدیریت کسب و کار و .... علاقه مندید، توصیه می‌کنیم حتما یک دفتر بولت ژورنال مخصوص خودتان داشته باشید.

خرید دفتر برنامه‌ریزی و بولت ژورنال از واردکننده و تولیدکننده شمع به صورت مستقیم

دفتر بولت ژورنال از یک تکنیک اختصاصی برای برنامه ریزی و مدیریت زمان استفاده می‌کند که تجربه موفقی در میان مصرف کنندگان دارد.

مزایای دفتر بولت ژورنال

دفتر بولت ژورنال می‌تواند زمان شما را مطابق با اهداف بزرگ و کوچکی که دارید تنظیم کند. مهم نیست که اهداف شما، کاری، تجاری، تحصیلی، ورزشی یا ... باشند؛ تکنیک‌های بولت ژورنال (Bullet journal) مثل گلوله (ترجمه کلمه Bullet)کارآمد است و با هر نیازی سازگار است. از مزایای استفاده از دفتر بولت ژورنال می‌توان به ایجاد انگیزه، آرامش ذهنی، رقابت با دیروز خود، شناخت نقاط ضعف و قوت، خودشناسی و ارزیابی عملکرد اشاره کرد.

شما عزیزان می‌توانید برای بازدید از انواع دفترهای بولت ژورنال و سایر محصولات ما، از سایت گروه هنری ناچو بازدید نمایید.

کد خبر 640281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha