دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

تصویربرداری سریال «خوشنام» از نیمه گذشته و این روزها در میدان قیام در حال ضبط است.

خوشنام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، احمد زالی تهیه‌کننده سریال «خوشنام» درباره روند تولید این سریال که برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود گفت: تصویربرداری سریال از نیمه گذشته و مریم سرمدی از بازیگران سریال از روز گذشته جلوی دوربین رفته است.

او ادامه داد: در حال حاضر روزهای پایانی نگارش فیلمنامه را داریم اما ضبط و تصویربرداری همچنان ادامه دارد و چند بازیگر دیگر نیز به زودی به پروژه اضافه می‌شوند. چند لوکیشن خارجی هم در روزهای آینده داریم اما  همچنان در خانه اصلی شخصیت‌ها در میدان قیام تصویربرداری ادامه دارد که خانه شخصیت اصلی یعنی حمید لولایی است اما با حضور همه بازیگران ضبط می‌شود.

زالی درباره فضای طنز سریال  گفت: این سریال طنز صرف نیست، درامی آموزنده و اجتماعی است که از لحظات مفرحی هم برخوردار است. آنچه که مد نظر فیلمنامه است در درجه اول خانواده و اخلاق است که در هر قسمت سعی داریم به آن بپردازیم.

سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی و کارگردانی علیرضا نجف زاده ساخته می‌شود و فیلمنامه اولیه‌اش توسط محسن کیایی نوشته شده بود. فیلمنامه این سریال با قلم فهیمه سلیمانی در حال نگارش برای شبکه یک سیما است.

حمید لولایی، هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا بازیگران سریال هستند.

خوشنام به نیمه راه رسید

خوشنام به نیمه راه رسید

کد خبر 640101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha