مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
۰ نفر

امروزه از سبک های مختلفی برای تولید کانکس و ساخت آن استفاده می‌شود اما آن چیزی که بین تمامی سبک های ساخت کانکس مشترک است ساخت شاسی کف کانکس است.

image-20211129093100-1.jpeg

در اولین گام به منظور ساخت کانکس باید برای کف کانکس با تیرآهن و اسکلت فلزی با پروفیل های ۴۰ در ۴۰ ساخته شود و البته با توجه به ویژگی‌های نظیر اندازه، ضخامت، نوع کاربری و غیره می‌تواند این شماره پروفیل دچار تغییراتی شود و برای اتصال قطعات از پیچ و مهره یا جوش استفاده می گردد.

برای سقف و پوشش بدنه نیز از مصالح متفاوتی استفاده می شود که می توان به چوب، فایبرگلاس، ورق های فولادی گالوانیزه شده و... اشاره نمود و هر کدام از این موارد دارای خصوصیت های خاص خود هستند و خریدار می تواند سفارش ویژه ای در رابطه با ساخت کانکس و کانتینر از شرکت کانکس سازان داشته باشد.

به صورت کلی می توان گفت یک کانکس با کیفیت دارای خصوصیت هایی نظیر موارد زیر می باشد: قابلیت حمل و نقل، مقاوم در برابر موارد همچون زلزله و باران، عایق صوتی و حرارتی، سرعت در ساخت و تولید،طراحی تولید و نصب و اجرا،از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده، دارای مقاومت پایداری و طول عمر بالاست و...

در ساخت کانکس حداکثر اندازه ای که به عنوان استاندارد شناخته می شوند باید با طول ۱۲ متر و عرض ۲.۴ متر باشد و همچنین از زیر شاسی تا بلندترین قسمت بالای کانکس باید ارتفاع آن از ۲.۵ متر بیشتر نباشد ولی اگر از این مقدار عرض و ارتفاع و طول بیشتر باشد به عنوان کانکس ترافیکی به شمار می‌رود و دیگر جز کانکسهای استاندارد نیست و حتماً برای انتقال آن نیاز به مجوز حمل ترافیک بوده و البته می توان تا عرض ۳.۵ متر این سازه را بدون اسکورت حمل نمود ولی اگر عرض کانکس از ۴.۵ بیشتر باشد نیاز به مجوز بوده و انتقال آن تنها با اسکورت انجام خواهد شد.

ویژگی ها و خصوصیت های کانتینر

یکی از پرکاربردترین و رایج ترین وسایلی که برای حمل و نقل محصولات و کالاها مورد استفاده قرار می گیرند کانتینرها می باشند. به بیانی ساده تر میتوان کانتینرها را جعبه های مکعبی مقاوم می دانست که می‌توانند برای انبار کالا و محصولات متنوع و جابه‌جایی وحمل و نقل آنها مورد استفاده قرار بگیرند.

 در واقع کانتینر ها دارای ویژگی‌های بارز هستند که در ادامه به صورت خلاصه به آنها اشاره شده است:

- کانتینر ها دارای استحکام بالا و مقاومت فوق العاده هستند به نوعی که قابل استفاده مجدد می باشند و در زمان جابجایی یا برخورد کانتینرها  به یکدیگر در زمان بارگیری و تخلیه بار هیچ آسیبی به کالاها و محصولاتی که در درون کانکس وجود دارد وارد نخواهد شد.

- تخلیه کانتینر و پرکردن به راحتی و آسانی انجام می شود.

- طراحی برای کانتینر یک متر مکعب معادل ۳۵/۳ فوت مکعب یا بیشتر بوده و دارای تجهیزات معمول خواهد بود.

-کانتینرها به وسایل فلزی مجهز هستند که میتوانند جابجایی راحت و آسان را مخصوصاً از یک وسیله حمل به وسیله دیگر مهیا کند.

- به منظور سهولت و راحتی در حمل و نقل کالا با یک یا چند وسیله بدون نیاز به بارگیری مجدد طراحی گردیده اند. تمامی این موارد جزء خصوصیت های رایج کانتینر ها هستند و باید در درون کانتینرها این این خصوصیت ها وجود داشته باشد اما گاهی خصوصیت ها و ویژگی های خاصی نیز در درون آنها وجود دارد و برخی از محموله ها که فاسد شدنی هستند نیاز به سیستم خنک کننده دارند که برای کانتینر در نظر گرفته می شود.

ویژگی های کانکس و کانتینر شرکت کانکس سازان

استفاده از کانتینر چه مزیتی دارد؟

استفاده از کانتینر مزیت های بیشماری دارد که می‌توان به افزایش سرعت بارگیری و تخلیه حمل با کانتینر اشاره نمود و همچنین امکان تحویل کالا از محل تولید به مصرف با کانتینر امکان پذیر بوده و حمل یکجای کالا با توجه به ظرفیت کانتینر و کاهش هزینه های بسته بندی، تخلیه و بارگیری کالا از جمله مزیت‌های استفاده از کانتینر به شمار می‌رود البته کاهش خسارت ناشی از خراب شدن کالا و سرقت و شکستگی را نیز باید در خصوص استفاده از کانتینر نظر داشته باشید.

با شرکت کانکس سازان بیشتر آشنا شوید....

گروه صنعتی کانکس سازان در حوزه تولید انواع کانکس و کانتینر بیش از ۱۵ سال مشغول به فعالیت است و تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا با استفاده از بهترین متریال های ساخت کانکس و مواد مصرفی برای تولید کانکس و کانتینر اقدام نماید و از کادری خلاق و حرفه ای تشکیل شده است که آگاه به تکنولوژی های روز دنیا هستند و می توانند به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخت کانکس و کانتینر را انجام بدهند.

 شما با انتخاب شرکت کانکس سازان برای خرید بهترین قیمت کانکس و کانتینر می‌توانید این تضمین را برای خودتان به وجود بیاورید که از بهترین کانکس ها و کانتینرها استفاده خواهید کرد و از بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی نیز بهره مند خواهید شد و البته اگر نیاز به مشاوره نیز در خرید و فروش کانکس و  کانتینر داشته باشید می توانید با مراجعه به وب سایت http://conexsazan.ir  از کارشناسان شرکت کانکس سازان استفاده نمایید.

کد خبر 640065

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha