کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه بهترین کلینیک زیبایی در کرج و کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و  یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران می باشد و از دستگاه های پیشرفته روز دنیا  و با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی برای خانم ها و آقایان در ایران فعالیت می نماید.

بهترین کلینیک زیبایی در کرج.png

کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه بهترین کلینیک زیبایی در کرج و کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و  یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران می باشد و از دستگاه های پیشرفته روز دنیا  و با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی برای خانم ها و آقایان در ایران فعالیت می نماید. کلینیک دکتر انوشه با شعار" زیبا به سبک خودت " به ارائه خدمات با کیفیت در تراز جهانی جهت سلامتی، زیبایی و جوانی و طراوت پوست شما به سبک خودتان می پردازد که باعث شده است سالانه تعداد زیادی از مراجعه کنندگان از آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی مانند آلمان، سوئد، نروژ و از کشورهای همسایه مانند ترکیه و عراق و امارات برای زیبایی به کلینیک دکتر انوشه مراجعه کنند که باعث افتخار جامعه پزشکی می باشد.

دستگاه های پیشرفته کلینیک دکتر انوشه در کرج

در این کلینیک پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه ها و بهترین تجهــیزات و فنــاوری های نـوین زیبــایی و لیزر روز دنیا بر طبـق اسـتاندارد هـــای مورد تایید FDA و وزارت بهــداشــت در یک محل زیر نظر خانم دکتر انوشه فراهم شده است که در ایران بی نظیر می باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس دکا ۲۰۲۰ایتالیا

در مرکز لیزر کرج جدیدترین لیزر الکساندرایت کمپانی دکا موجود است که مناسب برای همه تیپ های پوستی از ۱ تا ۶و بی نیاز از ژل برای لیزر و دارای سرعت دو برابر بالاتر از سایر لیزرها می باشد.

 لیزر بدون درد و بدون سوختگی حتی مناسب موهای نازک،کرکی و با دقت بالا و مجهز به ۲ هندپیس مووئو و استاندارد از شاخصه های ممتاز این دستگاه پیشرفته است.

دستگاه آر اف فرکشنال اکسپلور دنو۲۰۲۱کره

اکسپلور یکی از دستگاه های برتر DANA است که با سیستم رادیوفرکانس فرکشنال کار میکند تا امواجش را به ریزترین نقاط هم تقسیم کند. کمک این وسیله بهبود و پیشرفت ریکاوری پوست از طریق جایگذاری کوچک پوست های درمان نشده است و دوره بهبودی بعد از درمان سریعی دارد.

جوانسازی پوست، کاهش جای زخم آکنه، کاهش اسکار و جای زخم و بخیه،درمان اسکارهای هیپرتروفیک و اسکارهای کلوئیدی، درمان ضایعات پوستی، بهبود استریا با بیشترین عمق نفـوذ، سفت کردن پوست، بهبود بافت پوست، به حداقل رساندن منافذ باز پوست، کاهش چین و چروک و روشن کردن پوست از کاربرد های این دستگاه فوق العاده است.

دستگاه الکساندرایت اگین اندیاگ again دکا ۲۰۲۱ایتالیا

دستگاه again یک پلتفرم لیزری سریع و پرقدرت برای رفع موهای زائد ، به همراه طیف گسترده ای از کارکردها در حوزه زیبایی مانند درمانهای عروقی ، رنگدانه های پوستی ، جوان سازی پوست ، سودوفولیکولیت باربا یا ضربه های تیغ و بیماری قارچی ناخن یا اونیکومایکوز را ارائه میدهد. دو ویژگی در یک دستگاه  Alex+Nd:YAGرا دارد و دارای لیزر فوق قدرتمند و سریع  ALEXبا طول موج ۷۵۵ و لیزر اندیاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر می باشد. این لیزر به سطح عمیقتری از پوست نفوذ کرده و برروی عروق تاثیرگذار خواهد بود و مخصوص درمان برروی پا و صورت و دارای هندپیس ویژهMoveoمی باشد.

دستگاه هایفو گلد پریمیوم کره Gold Premium ۲۰۲۱

گلدپریمیوم آخرین ورژن از نسل جدید سیستم‌های دابلو مجهز به تکنولوژی هایفو است. این امواج به‌صورت کاملاً متمرکز و در یک عمق مشخص و کانونی‌شده، توانایی نفوذ به عمق دلخواه در بدن، بدون آسیب به بافت‌های موجود در مسیر را دارد که این ویژگی منحصربه‌فرد باعث شده  دست‌یابی به لایه SMAS  بدون نیاز به جراحی قابل انجام باشد و دستگاه گلد پریمیوم را به یکی از بهترین دستگاه دنیا تبدل کرده است.

لیفتینگ صورت و بدن ، لیفتینگ گردن، بالا کشیدن ابروها، افزایش قوام والاستیسته پوست، جوان سازی، کاهش چین و چروک، کاهش عمق خطوط نازولیبیا و کاهش عمق خط خنده از کاربرد های ویژه این دستگاه می باشد. همچنین  دستگاه هایفو دابلو گلد ۲۰۱۹کره  نیز در این کلینیک موجود است.

دستگاه آر اف اندو لیفت

از جدیدترین تکنولوژی های دنیا با اثر بخشی بالا با امواج رادیو فرکوئنسی از کم خطر ترین و بی ضرر ترین امواج و دارای FDA  اپرو میباشد. یک دستگاه ویژه برای از بین بردن بافت چربی زیر پوست مخصوصا در ناحیه غبغب و کاهش حجم غبغب بدون بازگشت که با توجه به روش سیستم دستگاه با تخلیه امواج ایجاد گرمایش در محل میکند و باعث تخریب چربی و لیفت مناسب در ناحیه مناسب نیز میشود که برای اسکار، آکنه و لیفت صورت و رفع افتادگی کنار صورت و کلاژن سازی و لیفت گردن کاربرد دارد و بین روش های غیر جراحی این جدیدترین و قویترین تکنولوژی می باشد که هم روی پوست هم زیر پوست اثر می گذارد.

معرفی پیشرفته ترین کلینیک زیبایی کرج

شاخصه های انتخاب بهترین کلینیک زیبایی کرج

دستگاه های پیشرفته روز دنیا ، مهارت فوق العاده و هنرمندانه دکتر انوشه و استفاده از مواد درجه یک از مهمترین شاخص های انتخاب این کلینیک به عنوان بهترین کلینیک زیبایی کرج می باشد. پرسنل مجرب و کارآزموده و مجرب در کلینیک زیبایی دکتر انوشه با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و جدیدترین تکنیک های درمانی، تحت نظارت دکتر انوشه کاملترین خدمات را با هدف زیبایی به سبک شما و رسیدن به بیشترین سطح رضایتمندی زیباجویان ارائه می نمایند .

از۱۰ صبح تا۸ شب با وقت قبلی و در روز های تعطیل حتی جمعه ها برای شاغلین

خدمات همزمان به آقایان و خانم ها برای تمام خدمات کلینیک زیبایی + اپراتور آقا در مرکز لیزر کرج برای آقایان

مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه های جدید ۲۰۲۰ و۲۰۲۱

روش‌ها و متد های زیبایی روز دنیا توسط دکتر انوشه دارای متدهای منحصر به فرد و مهارت عالی در بحث زیبایی

استفاده از مواد برند درجه یک دارای تایید و مجوز وزارت بهداشت و FDA  از کانادا، آلمان، فرانسه، سوئیس، ایتالیا، آمریکا، انگلستان و کره جنوبی

اپراتور ها و کادر دوره دیده با مدارک حرفه ای معتبر و بین المللی

نظم و اهمیت به مشتری با سیستم  CRMبه صورت منظم و در یک فضای بزرگ با خدمات VIP

معرفی پیشرفته ترین کلینیک زیبایی کرج

در کلینیک زیبایی دکتر انوشه چه خدماتی انجام می شود؟

تزریق بوتاکس در کرج

شامل  لیفت ابرو، رفع چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، رفع خطوط خرگوشی روی بینی

تزریق ژل در کرج

شامل اصلاح گودی و سیاهی و خطوط زیر چشم، رفع لاغری صورت، اصلاح و رفع خط خنده و غم، اصلاح افتادگی صورت و فرم دهی، پرکردن و رفع گودی شقیقه  و کشیده شدن چشم و ابرو، لیفت و فرم دهی گونه و خط گونه، حجم دهی لب، فرمدهی چانه، زاویه سازی فک وکاهش افتادگی صورت، مادلینگ و کانتورینگ صورت

اصلاح فرم بینی در کرج بدون جراحی با فیلر

هایفوتراپی در کرج برای جوانسازی و لیفت  صورت و سفت شدن و رفع چروک گردن

آراف فرکشنال در کرج  برای رفع آکنه و اسکار، منافذ باز پوست

مزونیدلینگ در کرج  برای کاهش جای جوش و منافذ باز و روشن کننده

مزوتراپی در کرج برای از بین بردن لک

رفغ غبغب در کرج و کاهش حجم چربی غبغب

لیزر موهای زائد درکرج

هیالاز برای اصلاح ناشی ازتزریق اشتباه

نخ کاگ برای لیفت

رفع تعرق شدید زیر بغل و کف دست با بوتاکس

شما در کنار مهارت و تجربه کادر کلینیک زیبایی دکتر شقایق انوشه، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره در کلینیک زیبایی دکتر انوشه مهرشهر ، با شماره ویژه ۰۲۶۹۱۳۰۰۸۹۸ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 639979

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha