با حضور عوامل پلیس اقتصادی و مسائل مالی ایتالیا در کمپ اختصاصی باشگاه یوونتوس، قراردادهای این باشگاه در سال های اخیر در دست بررسی قرار گرفته است.

آنیلی یوونتوس

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، روزنامه کوریره دلاسرا گزارش می‌دهد پلیس مسائل مالی و اقتصادی ایتالیا با ورود به کمپ کونتیناسا که مقر باشگاه یوونتوس در شهر تورین است و به دست آوردن اسناد نقل و انتقالات سه سال گذشته، به بررسی دقیق این قراردادها ورود کرد.
آندره آ آنیلی، پاول ندود و فابیو پاراتیچی قرار است به همین دلیل مورد بازجویی قرارگیرند.
در این رابطه ممکن است پای باشگاه  بارسلونا هم به این ماجرا باز شود. طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، بعد از این که اطلاعاتی جنجالی  درباره قرارداد های یوونتوس منتشر شد، دفتر دادستان شهر تورین شروع به بررسی انتقال های سه فصل گذشته باشگاه یوونتوس کرده است که از مهم ترین آن، به انتقال  میرالم پیانیچ به بارسلونا و انتقال آرتور ملو به یوونتوس است که به نظر می رسد شک و شبهه های زیادی در روند این دو قرارداد وجود دارد.

حالا دادستان شهر تورین در حال بررسی ماجرا ست و گفته می شود تا امروز سه نفر از جمله آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس، پاول ندود، نایب رئیس و معاون یوونتوس و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق بیانکونری و سه نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره باشگاه تورینی وارد این پرونده شده اند و ممکن است اعضای هیئت مدیره سابق باشگاه بارسلونا هم وارد روال بررسی این پرونده شوند.

کد خبر 639809

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha