معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) از افزایش ۶۷ درصدی مستمری مددجویان طی امسال خبر داد.

مددجو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین خدرویسی با بیان اینکه این افزایش براساس قانون بودجه و اعتباری بود که به کمیته امداد داده شد، درخصوص هدفگذاری این نهاد برای افزایش میزان مستمری مددجویان در سال آینده گفت: برای افزایش میزان مستمری مددجویان کمیته امداد در سال آینده در مراحل کارشناسی قرار داریم.

وی ادامه داد: هرچقدر میزان مستمری مددجویان افزایش پیدا کند، با توجه به تورم و شرایط اقتصادی، باز هم پاسخگوی همه نیازهای خانواده‌ها نیست و در این زمینه نیازمند همراهی و کمک‌های نیکوکاران هستیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: ما باید سرانه‌ها را براساس بودجه و اعتباری که دولت و مجلس شورای اسلامی برای کمیته امداد قائل می‌شوند، تنظیم کنیم.

خدرویسی درباره میزان مستمری‌ها توضیح داد: در حال حاضر میزان مستمری برای خانوارهای یک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزارتومان و پنج نفره و بالاتر یک میلیون و ۱۰۰ هزارتومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: مستمری مددجویان در حال حاضر بدون تاخیر در موعد مقرر به کارت سرپرستان خانوار پرداخت می‌شود.

کد خبر 639733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha