از صبح امروز با اتمام تجمع ۱۶ روزه کشاورزان در زاینده رود، عده‌ای دیگری که گفته می‌شود از کشاورزان نیستند وارد صحنه اعتراضات شدند.

اعتراضات بنزینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نوع اعتراضات متفاوت از تجمع آرام روزهای گذشته بود. روشن کردن آتش در معابر اطراف، سنگ پرانی به پلیس و آتش‌زدن اموال عمومی نمونه‌ای از کارهای این عده است.

نیروی انتظامی در مواجهه با این افراد اقدام به شلیک گاز اشک‌آور کرد و تلاش می‌کند مانع از بی‌نظمی و ناامنی شود.

خبرها حاکی‌است در میدان بزرگمهر، خواجو و خیابان‌های اطراف برخی افراد به سمت نیروی نظامی سنگ می‌زنند. عده‌ای با حمله به یک آمبولانس شیشه‌های آن را شکستند. یک موتور پلیس را به آتش کشیدند و با آتش زدن درختان در اطراف پل فردوسی و سی‌وسه پل فضای رعب و وحشت برای عابرین ایجاد کرده‌اند.

این افراد در دسته های ۴۰ و ۵۰ نفره در خیابان‌های اطراف پل خواجو حضور دارند و تعدادشان در حال حاضر حدود ۳۰۰ نفر برآورد می‌شود.

کد خبر 639620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    5 1
    آقا وقتی آب نیست وبااحداث سدها ونگهداری آب پشت سدها زمین خشک می‌شود وگونه های گیاهی ازبین میرود واین بزرگترین اشتباه هست نبود سیاست ملایم متعادل دولتی برای ارتباط خوب با جهان که بتواند حداقل از بحران‌های ابی وخاکی واقتصادی خود عبور کند مزید بر علت شده وگرنه وعده ووعید فایده ندارد
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    6 26
    این کار منافقین ومزدوران آمریکا و سعودی های شکست خورده است .نیروهای دلاور و بسیجیان جان برکف حساب این نابکاران را در دستشان می‌گذارند.
  • داریوش IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    4 28
    نباید مردم اجازه سواستفاده این اراذل رو بدهند در خواست مردم معلوم و منطقی بود حاکمیت هم قول مساعد داده بود دیگر اغتشاش و تخریب و درگیری واسه چی این کارها دودش تو چشم خودمون میره
  • اشکان IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    5 27
    دشمن لعنتی برای تمامی لحظات ما برنامه دارد مبادا در خواب غفلت به سر بریم
  • سعید IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    4 31
    مردم باید صبور باشند ونباید ارازلو اوباش جایگزین اعتراضات به حق مردم شن خدای ناکرده کار به جای باریک کشیده میشه و همیشه خیلیا از آب گل آلود ماهی گرفتن