مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه هشت از افتتاح چهار کتابخانه در قالب "سرای محله" در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در شرق تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 8 مهندس حمید رضایی به احداث یک کتابخانه با زیربنای 630 مترمربع در میدان شقایق اشاره کرد و گفت: این کتابخانه در سه طبقه و سه سالن مطالعه به بهره برداری می‌رسد.

وی هچنین از احداث کتابخانه دیگری در پارک نسترن به مساحت 350 مترمربع و کتابخانه سوم به مساحت 320 مترمربع در خیابان شهید حیدری خبر داد و افزود: تمامی این کتابخانه‌ها به سیستم IT مجهز هستند.

رضایی با اشاره به احداث کتابخانه ویژه بانوان در خیابان دردشت به مساحت 660 مترمربع در سه طبقه و چهار سالن مطالعه اشاره کرد و گفت: این کتابخانه نیز بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه هشت، جمع اعتبارات تخصیص یافته برای احداث این کتابخانه‌ها را 880 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبار فقط صرف احداث احداث این کتابخانه‌ها شده و هزینه تجهیزات و راه‌اندازی آنها جداگانه است.

وی با تاکید بر افتتاح این پروژه‌ها در هفته دفاع مقدس، گفت: با بهره‌برداری از این کتابخانه‌ها برای 500 تا 600 نفر، زمینه دریافت خدمات فراهم می‌شود که می‌توان امیدوار بود روزانه حدود 5 هزار نفر از اهالی شرق تهران از این کتابخانه‌ها استفاده کنند.

کد خبر 63953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز