نامه خاندوزی برای ترمیم حقوق کارکنان حداقل‌بگیر وزارت اقتصاد و دستگاه‌های تابعه با صرفه‌جویی در سایر هزینه‌ها و بدون ایجاد بارمالی جدید برای دولت بود.

احسان خاندوزي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصرایران، یک منبع آگاه در وزارت اقتصاد به انتشار تصویر نامه وزیر اقتصاد برای درخواست اعمال افزایش حقوق کارکنان این وزارت خانه واکنش نشان داد.

در پی انتشار تصویر نامه وزیر اقتصاد برای درخواست اعمال افزایش حقوق کارکنان وزارت اقتصاد یک منبع آگاه در وزارت اقتصاد گفت: اعمال افزایش ۵۰درصدی فوق العاده حقوق اکثر دستگاه های اجرایی در سال های قبل اجرا شده و وزارت اقتصاد و دستگاه های تابعه آن از معدود دستگاه هایی هستند که تاکنون بطور کامل حقوق مشمول کارکنان خود را به شکل کامل اجرا نکرده اند.

وی افزود: در نامه وزیر اقتصاد به عدم ایجاد بار مالی جدید تاکید شده است.

بنا به گفته این منبع، خاندوزی تاکید کرده که وزارت اقتصاد و دستگاه‌های تابعه اجرای این قانون را از طریق صرفه جویی در هزینه ها و از محل اعتبارات داخلی خود تامین خواهند کرد.

وی تاکید کرد: نامه خاندوزی برای ترمیم حقوق کارکنان حداقل‌بگیر وزارت اقتصاد و دستگاه‌های تابعه با صرفه‌جویی در سایر هزینه‌ها و بدون ایجاد بارمالی جدید برای دولت بود.

فوق العاده های موضوع بند ( ۱۰ ) ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری در اغلب دستگاههای اجرایی اعمال شده است.

کد خبر 639514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    7 1
    کارکنان حداقل بگیر فقط کارکنان وزارت خونه شما نیستند خیلی از حقوق بگیران این مملکت حداقل بگیرند پس اونها چی؟ خیلی از مردم این سرزمین هیچی بگیرند پس اونها چی؟ تو با صرفه جویی در چه چیزی میخوای افزایش 50 درصدی حقوق را برای کارکنانت افزایش بدهی آن هم فقط برای کارکنان مرنبط با خودت فقط اینها باید مشکلشان حل بشه فقط اینها آدم هستند بقیه مردم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • کارمند دارایی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 1
      اون کارمندها هم دارند کسری بودجه رو پوشش میدن تمام بودجه ما تامین میکنیم
    • هیمن IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 1
      کارمندان دستگاه های درآمد زا یجوری ژست میگیرن انگار از جیب مبارکشون دارند هزینه می‌کنند! آخر بنده خدا، هر کی ندونه ما خوب میدونیم که هر ماه بابت ترمیم دستمزد ، یک تا چند برابر دستمزدتون رفاهی دریافت میکنید. الان دارید واسه پایه حقوقتون زار میزنید!!!! خدایش عجب داستانی داره این مملکت!
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    1 0
    از شنبه 1400/09/06 نان گران میشود نانوایی های شهر تعطیل کردند که فردا گرونتر بفروشن لطفاً رسیدگی کنید
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    1 0
    از این دولت آبی گرم نمیشه
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 0
    وقتی جناب خاندوزی بدون یک روز تجربه در بخش اجرایی حتی در حد اداره یک دهداری و یا یک روز سابقه در بخش خصوصی در حد اداره یک نانوایی ، یک شبه و به شکل خارق العاده ای حدود یکسال قبل به نمایندگی مجلس و پس از یکسال به وزارت اقتصاد و سکان داری اقتصاد کشور می رسه همه باید به درگاه خدا دعا کنیم چون فقط اون می تونه نجاتمون بده !!