دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، با وجود همه وسعتش امروز در حال تبدیل شدن به یک دهکده است. روابط انسانی در سطوح مختلف بین انسان‌ها در نقاط مختلف دنیا از طریق اینترنت به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شکل می‌گیرد. نقل و انتقال پول یکی از جنبه‌های متعدد ارتباطاتی است که در سطح دنیا به امری رایج تبدیل شده است.

image-20211124182555-1.png

در کشور ما به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، محدودیت‌های زیادی برای پرداخت‌های ارزی وجود دارد.

زیماپی با ارائه راه‌حلی نوآورانه در تلاش است تا مشکلات پیش روی کاربران ایرانی در پرداخت‌های ارزی را برطرف نماید. کیف پول چند ارزی زیماپی به‌عنوان یک ابزار کاربردی برای نقل و انتقال آنلاین پول به کشورهای مختلف از ایران است. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص این کیف پول و پرداخت‌های ارزی از طریق آن بیشتر بحث کنیم.

کدام خدمات پرداخت ارزی به کمک کیف پول زیماپی انجام می‌شود؟

در کشورهای مختلف در سطح دنیا کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت تعریف شده است که افراد می‌توانند از آن‌ها برای خریدهای اینترنتی به راحتی استفاده کنند. همچنین سرویس‌های پرداخت آنلاین مانند پی پال وجود دارد که برای جابه‌جایی پول به بسیاری از کشورهای دنیا می‌توان از آن بهره‌مند شد. متأسفانه این امکانات به راحتی در دسترس کاربران ایرانی قرار ندارد و محدودیت‌های بسیاری بر سر راه استفاده از آن‌ها در داخل ایران وجود دارد.

کیف پول زیماپی به عنوان بهترین راه‌حل جایگزین برای پرداخت‌های ارزی در ایران به شمار می‌رود. افراد به دلایل مختلفی ممکن است که نیاز به جابه‌جایی پول به خارج از کشور پیدا کنند. برخی از مهم‌ترین موارد در این زمینه عبارت‌اند از:

۱. ثبت نام در آزمون‌های زبان بین‌المللی از جمله آیلتس، تافل، دولینگو و ...

۲. خرید از سایت‌های فروشگاهی خارجی

۳. پرداخت‌های دانشجویی برای اپلای یا ثبت نام در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های خارجی

۴. خرید اکانت‌های پریمیوم سایت‌های مختلفی خارجی از جمله نتفلیکس، لینکدین، اسکایپ، اسپاتیفای، اپل آیدی و ...

۵. پرداخت هزینه‌های ویزا و سفارت‌های خارجی برای درخواست مهاجرت

۶. پرداخت هزینه برای شرکت در رویدادها، کنفرانس‌ها و فستیوال‌های خارجی

۷. خرید بازی‌ها و کنسول‌های اصلی

۸. خرید لایسنس نرم‌افزارهای مختلف خارجی

۹. خرید سرورهای مجازی کشورهای مختلف

مواردی که در بالا برشمردیم، بخشی از مهم‌ترین پرداخت‌های ارزی است که افراد از ایران برای خارج از کشور انجام می‌دهند. مجموعه این خدمات از طریق کیف پول چند ارزی زیماپی به راحتی در اختیار شما قرار دارد.

پرداخت‌های‌ ارزی در کمترین زمان ممکن با کیف پول زیماپی

برخی از روش‌های انتقال ارز در کیف پول زیماپی

در قالب کیف پول چند ارزی زیماپی چند روش پرداخت ارزی پیش‌بینی شده است که کاربران می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند. البته تشخیص اینکه برای هر مورد به خصوص انتقال پول و پرداخت ارزی استفاده از کدام روش ارجحیت بیشتری دارد و با ریسک کمتری همراه است، بر عهده کارشناسان فنی زیماپی است. با ذکر این توضیح سه روش اصلی که برای پرداخت ارزی در کیف پول زیماپی مورد استفاده قرار می‌گیرد، عبارت‌اند از:

۱. سوئیفت: نوعی خدمات انتقال ارزی است که از طریق بانک‌ها صورت می‌گیرد و کارمزد آن معمولا کمتر از سایر روش‌ها است. هر چند که ممکن است فرآیند نقل و انتقال پول با تأخیر بیشتری انجام شود.

۲. پی‌پال: یک سیستم پرداخت ارزی بین‌المللی معتبر است که برای نقل و انتقال پول در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۳. وسترن یونیون: خدمات نقل و انتقال پول از طریق سرویس وسترن یونیون بسیار سریع انجام می‌شود ولی کارمزد آن در مقایسه با دو روش فوق بیشتر است.

البته بار دیگر لازم است به این نکته اشاره کنیم که روش‌های پرداخت ارزی در کیف پول زیماپی به همین موارد ختم نمی‌شود و تلاش می‌کنیم که بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مزایای پرداخت‌های ارزی با استفاده از کیف پول زیماپی

زیماپی در طول مدت زمانی که از فعالیتش سپری شده است، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و خدمات خود را در بالاترین سطح ممکن به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران عزیز ایرانی با استفاده از خدمات زیماپی می‌توانند ضمن انجام پرداخت‌های ارزی خود از مزایای زیر نیز بهره‌مند شوند:

۱. کارمزد انجام خدمات پرداخت‌های ارزی از طریق کیف پول زیماپی در کمترین سطح ممکن تعیین شده است.

۲. پرداخت‌های ارزی مورد نظر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بعد از ثبت کامل درخواست انجام می‌شود.

۳. پرداخت‌های ارزی در کیف پول زیماپی در حال حاضر با استفاده از ارزهای دلار، یورو و لیر ترکیه انجام می‌شود.

۴. در طول ۲۴ ساعت شبانه روز در ۷ روز هفته تیم پشتیبانی زیماپی در کنار شما است و می‌توانید ضمن مطرح کردن سؤالات خود، راهنمایی لازم در خصوص پرداخت‌های ارزی خود را دریافت کنید.

۵. تیم مجرب و حرفه‌ای در زیماپی فعالیت می‌کنند که تسلط بالایی بر تمام چالش‌ها و محدودیت‌های موجود در پرداخت‌های ارزی از ایران دارند. به همین دلیل مشکلات فرآیند جابه‌جایی پول به کمترین میزان ممکن کاهش پیدا می‌کند.

۶. زیماپی از شیوه‌های نوین و آسان در انتقال آنلاین پول استفاده می‌کند و در تلاش است تا کانال‌های جدیدی را نیز در این راستا تعریف کند.

۷. رابط کاربری کیف پول چند ارزی زیماپی بسیار ساده است و می‌توانید خیلی راحت با فضای آن آشنا شوید و از بخش‌های مختلف آن استفاده کنید.

امکان ذخیره ارزی؛ از جمله مهم‌ترین خدمات کیف پول زیماپی

خدمات کیف پول زیماپی صرفا به پرداخت‌های ارزی محدود نمی‌شود. تیم توسعه فنی زیماپی در تلاش است تا به مرور زمان خدمات جدید و خلاقانه‌ای را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد. در همین راستا یکی از خدمات جذاب کیف پول زیماپی، امکان خرید و فروش آنی و بدون محدود ارز است. در قالب اپلیکیشن زیماپی امکان خرید و فروش ارزهایی مانند دلار و یورو برای شما عزیزان فراهم است.

چنانچه می‌خواهید سرمایه خود را از تکانه‌های شدید اقتصادی و تورم در امان نگه دارید، می‌توانید در قالب کیف پول زیماپی با پرداخت کمترین کارمزد اقدام به خرید دلار، لیر یا یورو کنید. همچنین در حساب کاربری‌تان در کیف پول زیماپی، می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت ارزهای فوق را مشاهده کنید و به این ترتیب هر زمان که لازم دانستید، اقدام به خرید آن‌ها نمایید. امکان گزارش گیری دقیق از تراکنش‌های ارزی در کیف پول زیماپی وجود دارد که ممکن است در آینده به اطلاعات هر یک از آن‌ها نیاز پیدا کنید.

پرداخت‌های‌ ارزی در کمترین زمان ممکن با کیف پول زیماپی

کلام پایانی

پرداخت‌های ارزی در دنیای امروز به موضوعی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. مراودات مالی افراد با خارج از کشور روز به روز در حال توسعه پیدا کردن است و به همین دلیل ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تسهیل این فرآیند ضروری به نظر می‌رسد. تمام تلاش ما در زیماپی کمک به شما عزیزان برای کاهش چالش‌ها در مسیر پرداخت‌های ارزی در سطوح خرد و کلان است.

در این مدت کوتاهی که از آغاز فعالیت زیماپی سپری شده است، توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده و رضایت درصد بسیار زیادی از کاربران را جلب کرده‌ایم. شما نیز با استفاده از کیف پول زیماپی، بسیاری از فعالیت‌های ارزی خود را به راحتی مدیریت کنید. چنانچه هر گونه سؤال یا ابهامی در خصوص پرداخت‌های ارزی با کیف پول زیماپی دارید، همکاران ما آماده پاسخ‌گویی به شما عزیزان هستند.

کد خبر 639445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha