همشهری آنلاین: تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران که در مسابقه‌های کشتی قهرمانی ناشنوایان جهان در ارمنستان شرکت کرده است، امشب شنبه در رقابتهای چهار وزن نخست صاحب 4 مدال طلا، نقره و برنز شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، "امیر صمدی"‌ کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم تیم ایران که با پیروزی مقابل حریفان خود به دیدار نهایی راه یافته بود، در کشتی فینال موفق شد کشتی گیر روسیه را در دو وقت پی در پی به ترتیب با نتایج 3 بر یک و 5 بر 4 شکست دهد و به مدال طلا دست یابد.

در وزن 66 کیلوگرم،‌"کیوان صمدی"‌ که با شکست از حریف خود به گروه بازنده‌ها رفته بود، موفق شد که در یک کشتی حساس و نزدیک، ‌کشتی گیر بلاروس را ‌شکست دهد و صاحب مدال برنز شود.

در وزن 84 کیلوگرم،‌ "مجتبی لطیفی" که برای نخستین بار به عضویت تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران درآمده است و به دیدار نهایی رسیده بود، مقابل کشتی گیر روسیه، ‌مبارزه را در دو وقت متوالی به ترتیب با نتایج 4 بر صفر و 2 بر یک واگذار و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 120 کیلوگرم،‌ "احمد ناصری" مقابل کشتی گیر روسیه که عنوان قهرمانی بازی‌های جهانی ناشنوایان را داشت،‌ مغلوب شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

این گزارش حاکیست، مراسم وزن کشی رقابت‌های سه وزن دوم (وزن‌های 60 ،74 و 96 کیلوگرم) عصر امروز/شنبه/ انجام شد و هر سه کشتی گیر تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران در این سه وزن به راحتی سر وزن خود رسیدند.

رقابت‌های این سه وزن، صبح فردا یکشنبه  آغاز می‌شود و یکشنبه شب به پایان خواهد رسید.

کد خبر 63898

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز