رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز با اشاره به سرقت ۲ میلیارد تومانی تجهیزات ایمنی و تابلوهای راهنمایی در راه‌های استان اعلام کرد با تشدید اقدامات مراقبتی، تعدادی از سارقان این تجهیزات به دام افتادند.

علائم راهنمایی و رانندگی

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی اداره کل رهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، ناصر خوشرو اظهار کرد: سارقان طی سال جاری ۲ میلیارد تومان تجهیزات ایمنی شامل حفاظ ، سیستم های هشدار دهنده ، علائم ایمنی و سیستم روشتایی راه های این استان را به سرقت بردند.

وی با بیان اینکه نبود تابلوهای هشدار در جاده‌ها باعث به وجود آمدن مخاطرات و مشکلات فراوانی برای رانندگان می‌شود گفت : خرید دوباره این تجهیزات نیز هزینه‌های زیادی روی دست اداره کل راهداری البرز گذاشته است .

رئیس اداره ایمنی راه وحریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز بیان کرد: بر همین اساس با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی استان البرز، گشت‌های مستمر در جاده‌های استان به کار گرفته شده است تا از تکرار این گونه سرقت ها جلوگیری به عمل آید.

وی ادامه داد: به تازگی تعدادی از سارقان تجهیزات ایمنی راه‌های استان با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

خوشرو بیان کرد: بیشترین سرقت تجهیزات و سیستم‌های ایمنی راه های البرز در آزاد راه کرج - قزوین و محور کیانمهر - ماهدشت ثبت شده که اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در این مسیرها بیشتر شده است.

کد خبر 638726

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    1 0
    این جانوران که به هیچ کس رحم نمی کنند باید دار زده شوند.البته به جانور توهین است زیرا بی ازار می باشد
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      1 0
      اثرات ازادی مواد مخدر
  • علی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    1 0
    بله دوست عزیز ولی همه اینها ریشه در فقر وبیکاری داره دولت بایستی ساماندهی کنه حتی اگه شده ماهیانه برای افراد بیکار مقرری متناسب با زندگی روزمره باشه وجوانهارو طوری دولت حمایت کنه وکنترل که تشکیل زندگی در چا رچوب باشند.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    وقتی پدر خانواده دزد باشد سلسله مراتب به پایین دزد میشوند..آدم وقتی نون شب نداشته باشه آدم وقتی فرزند گرسنه داشته باشه ...دست به هر کاری میزنه
  • Arash IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام از همان تابلوهای راهنمایی و رانندگی چوبه دار آویخته و این اشرار را به دار مکافات کشیده و در حین دست و پا زدن همزمان به توسط مامورین آنها را تیرباران فرمایید.