مجموع نظرات: ۳
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

رئیس مرکز امور ارتباطات، مجلس و استان‌های سازمان تعاونی روستایی ایران از آغاز طرح فروش اینترنتی مرغ و تخم‌مرغ در شهر اصفهان از طریق سامانه بازرگام و تحویل در منازل خبر داد.

مرغ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا جاوید عربشاهی افزود: در این طرح هر شهروند می‌تواند برای خرید مرغ منجمد و تخم‌مرغ شانه‌ای پس از ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری در سامانه نامبرده، اقلام خود را حداکثر در ۲۴ ساعت تحویل بگیرد.

وی ادامه داد: هر شهروند می‌تواند در ۲۴ ساعت ۵۰ کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان و شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی به مبلغ ۴۳ هزار تومان دریافت کنند.

مشاور مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی ایران اضافه کرد: سقف و کف خرید برای مرغ به ترتیب ۵۰ و ۱۰ کیلوگرم و برای تخم‌مرغ  ۱۰ و ۲ شانه در نظر گرفته‌شده است.

عربشاهی خاطرنشان کرد: طرح توزیع الکترونیکی مرغ و تخم‌مرغ پیش‌ازاین و در ابتدا در شهر تهران آغاز شد و اصفهان را به‌عنوان شهر دوم برگزیدیم و قرار است برای شهرهای کرج و رشت و یزد نیز برنامه‌ریزی شود.

وی هدف از تنظیم این طرح را تنظیم بازار و کنترل نرخ‌های توزیع این دو مواد غذایی برشمرد و تصریح کرد: حذف واسطه‌ها و تسهیل در ارائه مواد غذایی ازجمله دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.

عربشاهی  ادامه داد: برنامه ما این است که تا پایان سال در ۱۰ استان طرح توزیع اینترنتی مرغ و تخم‌مرغ را اجرا کنیم و سپس برای سایر شهرستان‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم. از دیگر برنامه‌های این سازمان می‌توان به توزیع میوه شب عید مانند طرح اینترنتی فعلی و در بستر سامانه و اینترنت و برای دسترسی راحت‌تر مردم به اقلام مصرفی اشاره کرد.

وی بابیان اینکه سامانه طراحی‌شده توانایی و ظرفیت بالایی دارد و حتی ثبت ۱۴ هزار سفارش در ثانیه هم ثبت‌شده است افزود: سامانه بازرگام جدا از قبلی عرضه مرغ است و هیچ‌گونه تعارضی با یکدیگر ندارند.

کد خبر 638606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    2 1
    واقعاً چیزی جز تاسف نمی تونم بگم ... به کجا رسیدیم که مرغ و تخم مرغ رو هم نمی تونیم کنترل کنیم.... مردم رو سرگرم کنید با این چیزا ....
  • ناشناس IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    فریب دادن مردم اصفهان
  • حمید رنجبر IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    عالی اگر جواب میده