مهلت بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فردا به پایان می‌رسد و تا این لحظه هنوز قرارداد جدید به امضا نرسیده است.

بازنشستگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فردا با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ به پایان خواهد رسید و در این زمینه کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی رایزنی‌ها را از یک ماه پیش برای عقد قرارداد جدید با یکی از شرکت‌های بیمه تکمیلی آغاز کرده‌اند.

در این بخش ۳ شرکت بیمه تکمیلی از جمله آتیه‌سازان حافظ، البرز و دانا رایزنی‌ها خود را برای ارائه خدمات درمانی و همچنین رقم مورد نظر با کانون عالی بازنشستگان آغاز کرده‌اند اما تا این لحظه کانون عالی با هیچ کدام از از شرکت‌های اشاره شده به توافق نرسیده‌ است.

در قرارداد سال گذشته بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی با شرکت آتیه‌سازان حافظ از ( آبان ۱۳۹۹ تا آبان ۱۴۰۰ ) مبلغ دریافتی از بازنشستگان ۶۵ هزار تومان برای هر فرد در نظر گرفته شده بود که از این رقم ۴۴ هزار تومان  توسط بیمه شده و ۲۱ هزار تومان توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است که بر اساس رایزنی انجام شده از سوی کانون عالی بازنشستگان قرار است مبلغ پرداختی از سوی سازمان تأمین اجتماعی در قرارداد جدید به ۵۰ درصد برسد اما این موضوع هنوز قطعی نشده است و در این زمینه همچنان ابهام وجود دارد.

علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در این باره گفت: در حال حاضر 3 شرکت بیمه تکمیلی برای این مناقصه وارد شده‌اند و علی‌رغم این مناقصه هنوز با هیچ‌یک از شرکت‌ها به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم چراکه قیمت‌های اعلام شده در مناقصه بسیار بالاست.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با تاکید بر اینکه فعلا هنوز مشخص نیست که با کدام‌یک از شرکت‌های بیمه تکمیلی به نتیجه برسیم، تأکید کرد: پیشنهادهای مطرح‌شده بسیار بالاست و در این زمینه باید پیگیری‌های لازم انجام شود و در حال مذاکره هستیم.

گفتنی است با عقد قرارداد جدید سازمان تأمین اجتماعی با یکی از شرکت‌های بیمه تکمیلی، بازنشستگان می‌توانند در یک بازه زمانی ۳ ماهه انصراف یا اضافه شدن خود را برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی اعلام کنند و پس از این بازه زمانی مهلت جدیدی برای این مسئله در نظر گرفته نخواهد شد.

کد خبر 638550

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha